• Wat is de leukste mop die oooit gehoort hebt?

    ´Bye, nice to see u.´

    teveel om op te noemen!!

    er zioujn 3 koelkasten..
    de 1e is wit
    de 2e is wit
    de 3e is wit
    *vraag dit nog een keer na aan slachtoffer..welke kleur heeft de 1e koelkast? enz..*
    en daarna stel je de vraag: wat drinkt een koe?

    weden dat bijna iedereen zegt: melk ipv water xD


    Love makes you feel perfect :D

    Hoor er zoveel, ons pa verzint er constant. x'D
    Ik krijg elke dag een mop in me mailbox =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je moet zo zeggen; Hier staat een muur eh ? en dan zeggen die 'ja', en dan zeg je; nee, hier staat helemaal geen muur. ><


    None but ourselves can free our minds.

    Mag k even de racist uithangen? Jhaa oké, hier gaan we, hij is wel vrij droog:
    Er zijn drie groepen Joden en Hitler staat bij de eerste groep. daar niest iemand, vraagt hitler: 'wie was dat?' niemand antwoord. zegt hitler: 'als diegene dat nu neit gaat zeggen dan schiet ik jullie allemaal af.' niemand zegt iets en hitler laat hun afschieten.
    komt de tweede groep^, niest dar ook iemand. zegt hitler weer: wie was dat? niemand antwoord. hitler word kwaad en zegt: als diegene dat nu niet zegt schiet ik jullie allemaal af. het blijft stil en zogezegd zo gedaan schiet hitler al die joden af.
    komt de derde groep bij hitler aan niest daar wéér iemand. vraagt hitler weer: wie was dat? steekt iemand zijn hand aarzelend omhoog, zegt hitler: gezondheid.

    Jack: je moet geen dieren kussen want dan kunnen besmettelijke ziektes overgedragen worden.
    Liz: inderdaad! dat is mijn oma ook overkomen. ze kuste haar hond altijd.
    Jack: wat is er gebeurt?
    Liz: haar hond is nu dood

    uit de bravo gejat XD ik vond m wel flauw x'D


    She said: I gotta find out for myself

    Conspiracy schreef:
    Mag k even de racist uithangen? Jhaa oké, hier gaan we, hij is wel vrij droog:
    Er zijn drie groepen Joden en Hitler staat bij de eerste groep. daar niest iemand, vraagt hitler: 'wie was dat?' niemand antwoord. zegt hitler: 'als diegene dat nu neit gaat zeggen dan schiet ik jullie allemaal af.' niemand zegt iets en hitler laat hun afschieten.
    komt de tweede groep^, niest dar ook iemand. zegt hitler weer: wie was dat? niemand antwoord. hitler word kwaad en zegt: als diegene dat nu niet zegt schiet ik jullie allemaal af. het blijft stil en zogezegd zo gedaan schiet hitler al die joden af.
    komt de derde groep bij hitler aan niest daar wéér iemand. vraagt hitler weer: wie was dat? steekt iemand zijn hand aarzelend omhoog, zegt hitler: gezondheid.

    whahaha flauw zeg x'D


    She said: I gotta find out for myself

    Ik ken er nog zo'n, maar die ga ik hier niet opzetten. Ik wil niet een racistisch tintje krijgen, want ik ben verre van een racist.