• Ja man, gisteren was er een gevecht in mijn straat. ö
    Ik woon in een doodlopende straat waar normaal geen kat komt, maar gisteren was er echt sensatie.
    Dat gevecht bleek om een of andere afrekening te gaan. Het waren twee gasten tegen vijftien zwaargebouwde gasten. Die zwaargebouwde gasten hadden gelijk messen en knuppels bij. ö
    Onze buurt is klein, met vooral kleine kinderen, het was dus niet echt de bedoeling dat ze het zagen. Maar aangezien de hele buurt buiten was, hebben die kleine kinderen dat ook gezien. >-<
    Ze hebben dus voor onze ogen een klein gevecht gehad en toen is de politie dan toch gekomen. Die zwaargebouwde jongens zijn allemaal kunnen ontsnappen en die twee gasten zijn opgepakt.
    Toen de politie weg was, zijn enkele van die zwaargebouwde jongens terug gekomen naar onze straat om zich te verontschuldigen. En om te zeggen dat het niet de bedoeling was dat de kleine kinderen het zagen.
    Nu bleek achteraf dat die twee gasten die opgepakt zijn pas uit de jeugdgevangenis kwamen en drugsverslaafd zijn.
    Dat was dus kort wat er gisteren gebeurd is in mijn straat. Heel het verhaal is iets teveel om hier allemaal neer te droppen. Maar kort wou ik dat toch even vertellen aangezien het normaal doodstil is in mijn straat. Niet dat ik het erg vind. :')

    O.o spanning en sensatie.. x3
    maar toch waarom ga je iemand afrekenen in een wijk waar veel kiddo's wonen x-x


    the world comes to life.

    LoveLautners schreef:
    O.o spanning en sensatie.. x3
    maar toch waarom ga je iemand afrekenen in een wijk waar veel kiddo's wonen x-x

    Nou, ik woon bij het station en daar hadden die afgesproken. Maar die twee gasten zijn naar onze straat gelopen. >-<
    Maar spanning en sensatie was het zekers!

    Hahaha :'d sweet.. dat melde je ='D hier gebeurt zowiets niet ='d al was er ook eens een opstootje met een man en zijn vrouw en weetikveel maar ik zag dat niet want ik sliep, hoe typisch. Maarbon :'d ik woon ook in een doodlopende straat. Op het einde. Ghehe toch :'d
    xx

    ParodyOnLife schreef:
    Hahaha :'d sweet.. dat melde je ='D hier gebeurt zowiets niet ='d al was er ook eens een opstootje met een man en zijn vrouw en weetikveel maar ik zag dat niet want ik sliep, hoe typisch. Maarbon :'d ik woon ook in een doodlopende straat. Op het einde. Ghehe toch :'d
    xx

    Dat meldde ik inderdaad, maar toen was het nog bezig en zat ik vol spanning. Hah, dit is nog best kort verteld. Ik kijk er naar uit maandag in school mijn verhaal te doen. ;o En dit was het tweede wat hier ooit gebeurt is. Ooit is hier nog eens iets gebeurt, ook spannend. ö En helaas voor je, ik ben ergens blij dat ik het meemaakte. >-< En wij wonen in de draai, btw.