• Eerst moeten jullie dit weten: ik ben geen fan, geen hater
    maar wat ik nu echt vervelend vind is mensen die hier topics zetten over TH en zeggen dat ze het ' zielig voor hun vinden dat fans zeggen dat ze terug naar België moeten komen'. Ik bedoel wat is dat voor onzin? ' Dan noemen ze zichzelf fans '. WTF ( sorry ) maar ik bedoel ja die fans willen dat graag? SO WHAT???? Wat kan het jullie schelen? Tuurlijk willen ze dit en daarom zijn het nog geen fake fans of monsoonsletjes zoals jullie het noemen? Overlaatst zag ik nog een topic van iemand die zei dat het zielig voor TH was dat mensen zeggen dat het erg is als ze hun uiterlijk veranderen? En jullie gaan daarover topics verspreiden? Zo maken jullie jezelf juist zieliger inplaats van volwassen te doen en ze gewoon te negeren ( sorry dit was mijn mening en die moest er even uit wat vinden jullie ervan? )

    Update 25/4/09
    Ik krijg veel reacties van mensen die zeggen: Nu doe je het zelf toch ook?
    Maar neej, sorry dit is anders ik wil jullie gewoon zeggen dat jullie er geen drama moeten van maken dat fans willen dat ze terug naar België moeten komen.. Wat maakt het uit? NIKS
    Dat is wat ik hiermee wil zeggen.. Ik wil GEEN ruzie met iemand, ik wil GEEN aandacht van iemand, het enige wat ik wil is zeggen dat deze topics zinloos zijn en deze topic misschien ook maar dit wou ik echt zeggen


    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)
    PEACE
    (dance)(dance)(dance)(dance)


    Take my hand tonight

    En jij zei tegen mij dak ook zoon topic's zit maken.
    Maar ge doet verdorie zelf!
    Wie is hier nu zielig?!


    I need you like a heart needs a beat

    maar wat als wij ze niet willen negeren ;) drm zijn we fan he =D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    TheFame schreef:
    En jij zei tegen mij dak ook zoon topic's zit maken.
    Maar ge doet verdorie zelf!
    Wie si hier nu zielig?!

    neej kijk ik probeer echt niet tegen iemand te zijn sorry hoor je hebt het verkeerd begrepen wat ik bedoel is doe toch gewoon normaal en negeer ze inplaats van medelijden zinloze topics te verspreiden, snap je? ik maak niet zo'n topics dit moet er verdorie gewoon uit ik vind het niet normaal van jullie laat die fans toch doen iedereen is toch gewoon fan en jullie moeten jullie daar toch niet meebemoeien? Sommige zijn stalkers, sommige obsessed, andere doen het voor de muziek, andere voor de jongens.. dat is wat ik ermee laat zeggen laat iedereen toch gewoon fan zijn en maak niet zo'n topics...


    Take my hand tonight

    Seel schreef:
    maar wat als wij ze niet willen negeren ;) drm zijn we fan he =D

    kijk ik snap jullie ook en ik ben blij dat je volwassen reageerd. Kijk als een fan zegt ' Tokio Hotel please kom terug naar België ' wat is daar dan mis mee? Dan zijn ze nog niet meteen fake fans? Misschien realiseren ze zich gewoon niet dat ze zoveel werk hebben?


    Take my hand tonight

    Ik vind die hysterische fans verschrikkelijk, ik schaam me voor heb, mag ik ?

    MonkeyboysTM schreef:
    (...)
    kijk ik snap jullie ook en ik ben blij dat je volwassen reageerd. Kijk als een fan zegt ' Tokio Hotel please kom terug naar België ' wat is daar dan mis mee? Dan zijn ze nog niet meteen fake fans? Misschien realiseren ze zich gewoon niet dat ze zoveel werk hebben?


    Weet jij wel wat er met TH aan de hand is?
    Der is wel wat meer aan de hand dan "veel werk"


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    (...)

    Weet jij wel wat er met TH aan de hand is.
    Der is wel wat meer aan de hand dan "veel werk"

    Ja er is een beledigde fan die topics opent over domme dingen waar ze erg veel moeite mee hebben
    dat besef ik nu ook ja ( ps: haar quizlet naam is toevallig TheFame )


    Take my hand tonight

    Prodigy schreef:
    Ik vind die hysterische fans verschrikkelijk, ik schaam me voor heb, mag ik ?

    tuurlijk mag je
    ik ook namelijk
    maar dit topic is omdat ik de fans die zich met de obsessed fans bemoeien al even erg vind, als het begrijpt


    Take my hand tonight

    MonkeyboysTM schreef:
    (...)
    kijk ik snap jullie ook en ik ben blij dat je volwassen reageerd. Kijk als een fan zegt ' Tokio Hotel please kom terug naar België ' wat is daar dan mis mee? Dan zijn ze nog niet meteen fake fans? Misschien realiseren ze zich gewoon niet dat ze zoveel werk hebben?
    och laat ze dan doen o.O alsof TH dat ooit hoort (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dude, ik ben het niet met jou eens.
    HAHA.
    Geen zin om te zeggen waarom.


    ok

    Seel schreef:
    (...)och laat ze dan doen o.O alsof TH dat ooit hoort (:

    inderdaad dat is precies wat ik met dit topic wil zeggen, héj


    Take my hand tonight

    Attached schreef:
    Dude, ik ben het niet met jou eens.
    HAHA.
    Geen zin om te zeggen waarom.

    dat is niet echt goede reden, maarja typisch.. fans zonder reden :|


    Take my hand tonight

    TheFame schreef:
    (...)

    Weet jij wel wat er met TH aan de hand is?
    Der is wel wat meer aan de hand dan "veel werk"


    Groot gelijk, achter de big spotlights gebeuren er veel dingen en meer dan alleen "veel werk"


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Prodigy schreef:
    Ik vind die hysterische fans verschrikkelijk, ik schaam me voor heb, mag ik ?


    I agree


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Jij werd zo gek van die topics? Waarom maak je er dan zelf weer een begin aan, als het net een beetje rustig is? Bovendien doe jij nu precies hetzelfde.
    En ik schaam me ook voor geobsedeerde fans, daar schaam ik me enorm voor.


    -