• Ik ging gister lijmen en nu zit er een opgedroogte lijmvlek op het bureau. 8]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KensVAGINA schreef:
    Omg.. is het witte lijm *denkt aldoor* dat had ik in een shirt sitten en toen was ik een spermabal.

    Ja :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had een keer perongelijk in een kastje van mij een potje lijm omgegooid waar ik pas een hele tijd later achterkwam , met als resultaat ; net als jou,een grote opgedroogde lijmplek :')

    xOverdose schreef:
    Ik had een keer perongelijk in een kastje van mij een potje lijm omgegooid waar ik pas een hele tijd later achterkwam , met als resultaat ; net als jou,een grote opgedroogde lijmplek :')

    Ook mooi wit? :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De tafels in ons Science-lokaal zijn ondergelijmd met tekst en wij zijn onschuldig. X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    De tafels in ons Science-lokaal zijn ondergelijmd met tekst en wij zijn onschuldig. X:

    Nais. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Veel plezier met krabben. :'D

    Unhearted schreef:
    Veel plezier met krabben. :'D

    Nee want dan krab ik de verf van de tafel eraf (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.