• Ik ben vanmorgen gedumpt door mijn vriend, omdat hij een ander meisje leuk vond, en ik voel me er ook behoorlijk kut over .___. Hij had al een paar keer met andere meisjes gezoent, dit is al de 2e keer dat hij een ander meisje leuk vind.. Maar ik snap het niet, want laatst weekend was die nog helemaal lief tegen me.. Kan elk moment in tranen uitbarsten, want hij betekende heel veel voor me.. Ken hem nu al 3 jaar ofzo en we hebben toch wel een half jaar ongeveer gehad :/.. Iemand tips ofzo? Wil hem zo snel mogelijk vergeten u knoww..
    xx


    I don't need words to feel those lips.

    Vreet ijs en chocolade, huil, neem een douche en ga op stap met je vrienden


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    VoodooDoll schreef:
    Dit ken ik... bijna letterlijk....
    Maar waarom heb je het in hémelsnaam niet eerder uitgemaakt als hij met anderen zoenden?! O.O

    Nou kijk, ik ben nou eenmaal té lief, en nee dat is geen eigendunk ofzo :'3. Maar ik vind het juist mn slechtste eigenschap.. Maar ik was zo gek op hem, het was echt gewoon mn 1e liefde enzeu, dusja ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Scheld hem eerst verrod.
    Dan sla je hem.
    en dan moet je hem blokken op msn, als hij bericht stuurt niet terug sturen. NEGEREN als je hem ziet, gwn weggaan. Koppig blijven doen, ookal gaat het moeilijk zijn. De eingste manier om hem te vergeten.


    Your Butt is Mine!

    kzou het niet wtn ik ben nog nooit lang met een jongen samen geweest

    in ieder geval veel sterkte

    Tips die ik wel kan geve;)=
    *praat erover
    *probeer nooit te zeggen dat het allemaal jouw schuld is
    * als je wil huilen, doe het dan het kan opluchten
    *zeg in je kamer tgn jezelf wat je van hem denkt (negatief ofzo lekker is scheldenx)) niemand die het hoort & het kn mss wel deugd doen

    Xx(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Omg dat gevoel is vet erg!! kan ik me voorstellen.
    Sterkte en hijs gewoon een klootzak! en dat zal hij altijd blijven ook. Dat hij zo tegen jou doet nou hij weet niet wat hij mist.
    Je vergeet hem heus wel probeer afleiding te zoeken dus gewoon lkkr naar andere jongens kijke;)

    Probeer veel weg te gaan met vriendinnen En vermijd contact met die jongen. Misschien kan je eens veel chocoladeijs eten of extra veel chocolade. Ik voel me altijd geweldig dan.

    Miss kan je proberen alle nadelen van hem opschrijven. Verder weet ik niet echt iets :P


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Veeeel met vriendinnen doen. En dan vooral shoppen. Veel geld uitgeven helpt echt. In ieder geval zo weinig mogelijk aan hem denken.
    Of, wat ik ook wel eens hoor;
    Maak een lijstje met al zijn foute eigenschappen, dus niet zijn goede! Dan ben je vast al een stuk blijer dat je van hem af bent. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.