• Ik ben vanmorgen gedumpt door mijn vriend, omdat hij een ander meisje leuk vond, en ik voel me er ook behoorlijk kut over .___. Hij had al een paar keer met andere meisjes gezoent, dit is al de 2e keer dat hij een ander meisje leuk vind.. Maar ik snap het niet, want laatst weekend was die nog helemaal lief tegen me.. Kan elk moment in tranen uitbarsten, want hij betekende heel veel voor me.. Ken hem nu al 3 jaar ofzo en we hebben toch wel een half jaar ongeveer gehad :/.. Iemand tips ofzo? Wil hem zo snel mogelijk vergeten u knoww..
    xx


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb het een gehad, je wereld stort in maar over een maandje ga je naar andere jongends kijken, en krijg je mis wel weer een nieuwe vriend, net als ik :D:D en nu heb ik nog een lievere dan toen, en mis bevalt het vreigezel zijn je wel;)

    Pak een andere jongen op z'n bek


    ' niks is wat het zijn moet '

    BlackQueen schreef:
    Pak een andere jongen op z'n bek


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    BlackQueen schreef:
    Pak een andere jongen op z'n bek


    En wat heb je hieraan?


    never say goodbye.

    xUndeaDx schreef:
    (...)

    En wat heb je hieraan?



    nouuuu, dan kun je hem terug pakken omdat hij adnere leuk vind, en met andere gezoend heeft, ik zou sowieso mn vriend neit vergeven als die vreemd gaat.
    Weetje wat je moet doen?
    je gaat naar de kroeg/discotheek, gaat met aantal of 1 jongen(s) zoenen, en je gaat gewoon plezier maken!


    the memory will never die!

    Vrolijk doen, en niet zwart kijken.

    Bekijk al zijn negatieve punten , ga met je vriendinnen ergens heen praat over de jongens die er rond lopen .

    dit is beter dan dat hij vreemdgaat toch?
    het is alsnog kut
    sterkte<3


    It's not the same without you.

    Zoek een leukere jongen tis miss wel moeilijk maar zo vergeet je hem wel

    Dit ken ik... bijna letterlijk....
    Maar waarom heb je het in hémelsnaam niet eerder uitgemaakt als hij met anderen zoenden?! O.O


    Als je maar een ananas hebt..

    ik weet het niet (:
    maar het is oke om te huilen,zolang je het maar niet constant doet .
    je moet ook proberen aan andere dingen te denken,of zet bv. een film op met een Mooie jongen erin ^^
    en eet veel chocolade,en doe dingen die je vriendje niet leuk vond; bv. iets eten wat hij niet lust ?

    xx


    everybody needs a song.

    heel erg veel sterkte,

    Ps, je hebt hem toch gebitchtslapt he? ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    moosxx schreef:
    (...)
    nouuuu, dan kun je hem terug pakken omdat hij adnere leuk vind, en met andere gezoend heeft, ik zou sowieso mn vriend neit vergeven als die vreemd gaat.
    Weetje wat je moet doen?
    je gaat naar de kroeg/discotheek, gaat met aantal of 1 jongen(s) zoenen, en je gaat gewoon plezier maken!

    Met een ander gaan om je ex terug te pakken gaat nooit goed. Heb talloze voorbeelden achter de hand om het te bewijzen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Boyiloveyou schreef:
    ik weet het niet (:
    maar het is oke om te huilen,zolang je het maar niet constant doet .
    je moet ook proberen aan andere dingen te denken,of zet bv. een film op met een Mooie jongen erin ^^
    en eet veel chocolade,en doe dingen die je vriendje niet leuk vond; bv. iets eten wat hij niet lust ?

    xx

    Ik huil niet de hele tijd, heb me op school groot gehouden =], maar als ik dan alleen ben komt alles er in 1x uit.. Maar thnx voor de tips, zal het uitproberen..


    I don't need words to feel those lips.

    Emotionless schreef:
    heel erg veel sterkte,

    Ps, je hebt hem toch gebitchtslapt he? ;D

    Nee, hij woont te ver weg, woont zeker 2 uur van me af.. Hebk er eerlijk gezegt niet voor over ;3


    I don't need words to feel those lips.