• ik moet binnenkort zingen met een vriendin van me en eerst met oefenen zing ik normaal en als ik het aan de klas moet laten horen zing ik echt tyves zacht , en binnenkort gaan we met de klas een soort idols doen .:S

    zijn het de zenuwen waardoor je zachter zingt?

    Ik denk het wel, anders moet je proberen et wat harder te doen?
    Ik moet het morgen ook voor de hele klas o.< En ik kan niet zingen, dus wens me suc6 :'DDD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja meestel zijn het de zenuwen. probeer harder te zingen, dan word je vanzelf ook zelfverzekerder.

    het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik zong voor de radio xD en rare dingen deed voor de radio, b.v. rare stemmetjes, het heeft zn tijd nodig ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat lijkt mij wel tenminste ik heb altijd dat ik echt vreselijk zacht zing en zodra het echt echt moet gaat het tyfus hard xD
    maar dan krijg ik wel een rooie kop ><
    anyway ik denk dat het door de zenuwen komt, zingt er iemand mee? dan is het meestal minder eng, vindik.
    Suc6(Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja, dat zijn zenuwen. Je kan vragen om een microfoon. Daar zing ik ook altijd mee. Het klinkt erdoor wel mooi. En zing anders voor jouw gevoel alsof je schreeuwt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xDONUT schreef:
    Dat lijkt mij wel tenminste ik heb altijd dat ik echt vreselijk zacht zing en zodra het echt echt moet gaat het tyfus hard xD
    maar dan krijg ik wel een rooie kop ><
    anyway ik denk dat het door de zenuwen komt, zingt er iemand mee? dan is het meestal minder eng, vindik.
    Suc6(Y)




    ja ik moet met een vriendin zingen