• Yeah, mensen zie wat bella heeft meegemaakt.
    Ze ging dus het boek Twilight van de bieb afhalen met haar vriendinnen. Ze lopen naar de fietsenstalling, waar 2 jongen op 2 fietsen zitten. Een latino gast zit op zijn eigen fietst. En een nederlander met puisten die dik was, zat op iemands achterding (waar je je snelbinders hebt). dus bella zoekt haar fietst, maar ze kan hem nie vinden. blijkt dat die engerd op haar fietst zat! zie je ook nie elke dag..
    dus ik zeg:`Wa doe jij op myn fiets?´ Die gast zegt:`Zitten, mag da nie?´ Ik kijk hem boos aan:`Je ziet toch dat ik mijn fietst wil!´ Dus die gast kijkt zijn latino vriend aan (die overigens wel knapper was dan hijzelf) en vraagt dan:`Waar moet ik dan zitten?!´ En wat denkje dan? OP EEN BANKJE! en dat heeft bella tegen hem geroepen. En bella's vriendinnen zeiden: zo bella, da zou ik nooit gedurft hebben. Hallo! het is maar een gast met puisten. hij was iets in de 17 ofzeu. goed van mij hé?
    (A)

    x.


    we've only said goodbye with words

    waw, bravo!

    Nou, ik zou eerder zeggen; Move it. Of moet ik je een handje helpen?
    En dan zou ik zo heel dreigend kijken en dan zou ie wegrennen. ^-^
    Maar je hebt dat idd goed gedaan.

    Ha-ha-ha.
    Geniaaaaaaaaal :').
    Laat die jongen maar eens weten wie de baas is over je fiets. x'D


    Tanya is de beste.

    Nou, ik zou eerder zeggen; Move it. Of moet ik je een handje helpen?
    En dan zou ik zo heel dreigend kijken en dan zou ie wegrennen. ^-^
    Maar je hebt dat idd goed gedaan.


    Ik ging da gast egnie helpen, hy was kénker lelijk. (sorry voor dat woordgebruik ;x )


    we've only said goodbye with words

    hahaha xD


    It's not the same without you.

    EDDYaddict schreef:
    (...)

    Ik ging da gast egnie helpen, hy was kénker lelijk. (sorry voor dat woordgebruik ;x )

    Dat wil dus wel zeggen dat ik hem ging slaan.
    En als je je gaat excuseren voor je woordgebruik gebruik het dan gewoon niet.

    Nu krijg je een frietje.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Goed zo :3


    All was well.

    Muhaha,'Het was maar een gast met puisten'. Omg! *ligtplat*.Maar goed gedaan hoor! ='].* geeft een applausje.*

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Goedzo =3