• Damn. Ik zou de 26e naar Laura en Manon gaan. Maar nu kan ik een dag eerder komen omdat ik maar tot de 28e kan blijven. Ik dat zeggen, krijg ik meteen dat hun er dan niet zijn want ze gaan met Laura's vader zwemmen. Oké, prima. Maar als ik zeg dat ik het niet leuk vind dat ik maar vier dagen kom, en hun een daarvan nog weg zijn ook, dan worden ze boos/chagerijnig en gaan ze meteen offline. Kom op zeg! Als ik mijn mening niet mag geven..
    Ik weet nu even niet of ik nog wel naar Wageningen wil. Manon en Laura zijn hartstikke aardig, maar als ik mijn mening niet mag geven zonder dat hun boos worden, heb ik er geen zin in. :'l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als jij je er niet goed bij voelt, moet je het abosuluut niet doen. Zometeen kom je in een situatie dat het fout drijgt te gaan. Dan zit jij wel mooi met de gebakken peren. Als jouw vriendinnen je niet eens je eigen mening laten zeggen, zijn het dan wel echte vriendinnen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.