• Oke klinkt misschien stom/dom or whutever, maar ik móet weten hoe je zo'n ding bij iemand in z'n nek zet ;o.. Want ik zie mijn vriend binnenkort en hij is van plan om zo'n ding in mijn nek te planten, dus dan moetk dat ook bij hem doen! Heeft iemand het wel eens gedaan/gehad? En hoelang blijft zo'n ding in je nek zitten :/?
    xx
    Ohja btw, geeeen idee of deze topic goed staat :'3


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    (...)
    Ja okeee, ik had dat al 1x geprobeert eergister ofzeu, entoen dacht ik van "ieh, het werkt niet?", vandaar deze topic :'3

    Harder zuigen (ieuw dat klonk vies x'd)

    Als je het nog nooit gedaan hebt... kun je het prima op je hand oefenen. )Als het dan heel lang blijft staan moet je maar handschoenen dragen naar school XD) Maar het maakt niet uit als je het niet kan, iedereen moet het toch leren?


    Als je maar een ananas hebt..

    Doe het bij je broertje in zn slaap (6)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Soliloquy schreef:
    Doe het bij je broertje in zn slaap (6)

    Heb geen broertje, en ik ga het toch echt niet bij mijn zusje doen X'DD


    I don't need words to feel those lips.

    Hahahahaha, oke dan. :')


    Tanya is de beste.

    Iemand die ik ken had ooit een joekel in haar nek. Ik hoop eigenlijk voor je dat 'ie niet extreem groot wordt. Oefen eens op je hand of arm ofzo? ...

    Misfit schreef:
    Ik zou een stofzuiger gebruiken.


    -plat-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik heb weer een nieuwe ><


    Your make-up is terrible

    Tijdje geleden al (= Die van mij bleef een dikke week zitten =/ Dat was echt niet gezond xd


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells