• Hier ben ik lekker weer met me'n topics. Ahg ja,verveel me nog al. Maarja. Ik heb zo een jongen in de klas zitten die ADHD heeft (oke daar kan die niets aan doen). Maar soms is die zo vervelend. Wij gaan altijd automatisch op dezelfde plaatsen zitten in het lokaal. En vandaag ging die op mijn plaats zitten. Maar ik zit daar eigenlijk altijd en dat is helemaal vanachter dus dat is dan een uurtje dat ik eventjes alleen kan zijn en afgesloten van de klas. Ging die jongen daar zitten dus zei ik tegen hem; "Heej,ik zit daar"! en dan begon die met zijn boekentas te smijten helemaal naar voor en tegen mij te roepen; "Gij achterlijk kutwijf". en dan denk ik echt van; Wtf Oo! En 5 minuten later doet die dan zoals gewoonlijk tegen mij (mij porren,aan mijn spullen komen) maar dat irriteert mij gewoon Oo dus was ik vandaag gewoon uitgevlogen tegen hem: "Godverdoeme voale kloetzak draait ave kop om en houw a bakkes achterlekjoeng"!(sorry voor het dialect) en dan krijg ik onder mijn voeten van de leerkracht omdat ik op mijn taal moet letten --'.

    :')
    Wa heeft die gast daarop gezegt?


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    :')
    Wa heeft die gast daarop gezegt?

    hij pakte mijn pennenzak en smeet hem weg. Ahg ja,ben tegen hem beginnen vloeken dat hem het moet gaan oprapen. [ahg ja,soms is het irritant iemand met adhd die zijn pillen niet neemt]