• Haay.

    Nou kijk, zaterdag toen gingen ik met 2 vriendinnen naar het skatepark. Van 1 van die skaters die daar was, wisten we de naam. Nouja, toen ging ik hem opzoeken op hyves enzo, en had ik hem een bericht gestuurd:

    Ik, en Nina en Yvette hadden jou gezien.


    Toen had hij mij toegevoegd, en vroeg ie me msn enzo. Nou, leuke gesprekken enzo, en het klikt wel tussen ons. En nu wil hij afspreken.

    MAAR DAT VIND IK EEEENG.
    Maar nu had ik dus een ideetjah, dat we gewoon afspreken bij het skatepark, en dat Nina dan meegaat, dus dan ben ik niet alleen met hem. Maar zou hij dat wel leuk vinden??

    xo


    EDIT:
    AFGESPROKEN !!
    Yay :'D
    Ik neem Nina mee, hij neemt ook iemand mee : D


    I'd rather go naked than wear fur.

    niet doen
    hij wil toch met jou afspreken en niet met jou én nina
    gwn lekker over je angst heenkomen:Y)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    is hij mooooi? ^^


    It even took me by surprise

    kut


    I'd rather go naked than wear fur.

    TomFuckkrR schreef:
    is hij mooooi? ^^

    Ik weet niet wat ik van hem vind...Maar euh, best knap.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    kut


    wat is?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hmm, ik vind het nogal logisch dat je niet alleen durft gaan, maar ik zou mijn vriendin niet meevragen. Wie weet wil hij dat wel, ofwel stel je gewoon voor dat hij ook een vriend meebrengt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    AngelXWings schreef:
    (...)

    wat is?

    Dat ik dat niet moet doen..


    I'd rather go naked than wear fur.

    Meid, als het niet goed voelt moet je het niet doen. ik heb dat ook met een jongen die ik hier heb ontmoet.
    Ga gwn wat vaker naar de skatebaan en probeer hem dan te overvallen :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    gewoon doen, en als je niet alleen durft kan je oowk voorstelle om met meerdere mensjes iets te gaan doen:P

    AFGESPROKEN !!
    Yay :'D
    Ik neem Nina mee, hij neemt ook iemand mee : D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik zou niet je vriendin mee vragen, dat is heel vervelend.

    Lovejoy schreef:
    Ik zou niet je vriendin mee vragen, dat is heel vervelend.

    Ik vroeg of hij het erg vond enzo. En dat hij dan ook wel iemand mee kon nemen. En dat vond ie niet erg. Misschien kunnen we later altijd nog wel met z'n 2en.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vind het leuk voor jou n_n. Btw, het like altijd beter dat je iemand meeneemt ö [/ook al ken je die persoon goed via MSN en stuff, maar je weet nooit :/]!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Koeeel, succes :'D


    I don't need words to feel those lips.

    ik vind het juist wel slim dat je je vriendin meeneemt. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.