• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekker blijven quizletten, dan kan je vrijwel niets brekenxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Och puber toch:O

    but uhm beschermers?? Dan kom je al 'n heel eind.
    En mag ik anders op 't gips schrijven??(A)
    xoxo

    [/btw wel cool heur, skaten:Y)]


    Why don't you break my heart

    Hmm. bescherming kopen. maar ik spreek uit ervaring die dingen helpen niet. ;o Het enige wat ik kan zeggen is 'wees voorzichtig ' ;o ^^


    It even took me by surprise

    Hm, ik ken wel iemand die goed kan skateboarden maar volgens hem is het juist 't doel om zo hard mogelijk te vallen. x]

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    plak je schoenen aan je skateboard vast en je wielen smeer je in met lijm zodat ie wel rijdt maar niet blijft plakken.
    wat ben ik toch weer goed.:Y)


    It's a love story baby just say ....<3

    zoek gewoon een uber geile skate hunk die je kan opvange als je drijgt te valle;)

    zorge dat de wielletjes niet losraken? :X

    of knie beschermers....

    Gewoon rustig beginne en oefen op een zachte ondergrond ofzo (gras bijvoorbeeld :P) deed/doet een vriendin van me ook...

    Btw als jij het kan wil je het mij dan leren >.<


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Fragile schreef:
    Hm, ik ken wel iemand die goed kan skateboarden maar volgens hem is het juist 't doel om zo hard mogelijk te vallen. x]
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. dat vond ik even grappig joh.

    Vallen en weer opstaan vallen hoort er nu eenmaal bij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik zou bij zulke slecht be[-]tegelde stoepen en oprijlanen weg blijven.
    ik had het namelijk ook geprobeerd en ging wel goed maar toen ging ik over zo'n losse tegel heen en pleurde ik nogal hard op m'n heilige knieetjes en handjes, waren helemaal opengeschaaft en bloede en zat onder zand enzo.
    dus tip blijf bij zulke enge losse of omhoogstekende tegels weg. ga het liefst op asvalt doen als je je evenwicht houd:P alleen als je daar hard valt doet het nogmeer auw


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Draag je bescherming en ga niet meteen de halfpipe in ;)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    altijd een beetje naar achteren leunen, je voorste voet moet schuin staan en zeg maar ong. op de schroevjes je achterste voet [moet ook een beetje schuin staan] die moet achter de schroeven. je gewicht moet daar namelijk achter het wieltje zijn. Stap altijd met je voorste voet op anders kanteld je board^^ strik je veters, smeer je wieltjes enzo in met smeerolie om de zoveel tijd. remmen kun je door je board zeg maar omhoog te halen, dus je voorste voet [met je board mee] eraf te halen.. en zelf durf ik dat niet xd. want ik pleur altijd :# en draag handschoentjes zonder vingers, Geloof me je vangt jezelf bijna altijd op met je handen en dan is het een stuk lekkerder als je handschoentjes aan hebt ;] en probeer altijd voorover te vallen^^ voor de rest ehm.. ik heb het de basis geleerd door. gewoon op het board te staan en je voort te laten trekken door een persoon [gewoon in een rustig tempo] dan voel je ong. hoe je moet sturen en je gewicht zetten enzo. als je dat onder de knie hebt moet je een beetje leren steppen.. en als je dat kan heb je de basis :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Draag beschermers:P


    To fight is to life and to life is to fight