Niet mee eens. Je moet altijd aan het milieu denken. En als nu iedereen milieuvriendelijke producten gaat kopen, wordt de economie vanzelf ook weer beter.
In de 19e eeuw was die stelling absoluut waar. Maar nu mensen steeds meer doorhebben dat ze uiteindelijk hun eigen graf gaan graven zeg ik.. deels waar. Het is een enorme tweedeling aan het worden.
Tegen. Het milieu geeft ons zuurstof. Het milieu geeft ons eten en kledij. Zonder het milieu zou de mens niet bestaan. Economie heeft alleen te maken met geld enzo. Geld is niet zo belangrijk als eten en kledij. Eten en drinken zijn de basisbehoefte tot het leven. Geld staat op een lagere plaats.
Agree !
Misschien komt het omdat ik economie studeer op school maar volgens mij is het eigenlijk totaal logisch dat de economie belangrijker is.
Een klein bewijs hierop:
Het milieu verslecht: enkel groene hippie's trekken zich het aan & grote bedrijven die er geld willen mee verdienen.
De economie verslecht: de hele wereld staat op stelten door de crisis .
economie is belangrijk. maar mileu ook. zonder economie heb je niets aan een goed mileu en zonder een goed milieu heb je niets aan een goede economie. dus je moet een goede belans vinden tussen die twee denk ik.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.