• want ik wil misschien mijn haar blauw verfen in de zomervakantie :3
    of anders zwart/blond..weet iemand nog een andere kleur die bij me zou passen ^^ heb fotos van mezelf in me fotoboek

    blauw is stoer <3
    Ik zou mijn haar graag licht blond met groen willen ;]
    Maarja, dan moet ik mijn haar en zo gaan bleken want heb nu donker bruin en dat is best duur, en verven ook ><
    Dus ik kan mezelf alleen maar dromen met blond groen haar..


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Blauw is leuk ja, maar je moet er wel 't koppie voor hebben.

    by uu wel mooi
    by my totaaal nii =)
    x

    Ik kreeg ooit zwart haar.. teminsten dat moest het worden.. het werds blauw.. en ik vond het VRESELIJK en sgaamde me dood :X
    Vandaar dat ik het meteen weer over heb geverft.. x']
    Maar,, Jhe moet het immers zelf weten tog?? En niet weerhouden dingen te doen, omdat andere het niet aanstaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    iemand op mijn school heeft het,en ik vind het echt afschuwelijk


    everybody needs a song.

    Normaal heb ik het niet zo op blauw haar. Maar ik heb een meisje gezien op netlog en die had felblauw haar en het was echt wel mooi. Ik denk dat je er gewoon mee moet staan en het gepaste gezicht hebben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niet echt mijn stijl, maar wel leuk


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    blauw is cool
    zelf ga ik mijn haar licht blond verfen met of zwart met roze plukjes of roze met paarse ^^
    X


    /

    Blauw is wel cool, maar heb je er wel eens aan gedacht dat het vreselijk duur is? Je moet zo ongeveer elke week naar de kapper omdat je dan uitgroei hebt. Nou, dat is niet goedkoop kan ik je zeggen. >.<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blauw haar is gaaf !!
    Ik heb een afspraak met een vriendin. Zij moet in de zomervakantie haar haar zwart verven met de punten blond en dan steilen, als een moderne chinees (x3) & ik moet mijn haar kort knippen, met een kuif en dan zwart met blauw ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    een beetje te opvallend =D
    En het ligt eraan of je het gezicht er voor hebt.
    Daar kan je alleen achter komen door het te proberen =P


    Niet geschoten is altijd mis..