• want ik wil misschien mijn haar blauw verfen in de zomervakantie :3
    of anders zwart/blond..weet iemand nog een andere kleur die bij me zou passen ^^ heb fotos van mezelf in me fotoboek

    Lekker apart ^^
    Ik ga het groen, paars en rood maken ><


    Your make-up is terrible

    heeel cool.
    alleen in de zomer gaat het bleken hea en dan moet je gauw daarna weer verfen maar het is wel super cool (:

    Happysnail schreef:
    Niet mijn smaak, maar mischien staat het bij jou wel super vet. Maar je moet er wel goed over nadenken, denk ik.. :'D.

    Inderdaad, mijn smaak is het ook niet écht. Maar als het bij jou past, waarom niet dan? :')


    Tanya is de beste.

    ÜBER COOL !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik vind dat dus echt lelijk? o.o'
    Sorry.


    ok

    Ligt eraan of het je staat :"D
    Sommige mensen met blauw haar zien er echt te hyper uit en lach ik stiekem wel een beetje uit, maar soms staat het ook wel weer. Als je het doet moet je het wel goed bijhouden, anders wordt het echt een rare kutkleur na een tijdje : P
    Nja, als je het graag wilt, moet je het gewoon doen denk ik
    ;-]


    Mew <3

    ik vind blauw niet erg mooi sorry

    ik ken een meiske die da ook heeft, nou zo zal ik toch niet rond willen lopen!

    `cool =']


    We can only learn to love by loving.

    Ik ga het ook blauw doen ^^


    never say goodbye.

    Ligt eraan hoe. Zelf heb ik het minder op dat lichtblauwe, like this als haarkleur maar donkerblauw (in combinatie met zwart) vind ik zelf vaak wel mooi. Maar ja, that's just 1 opinion ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm.. smurfig?
    Sorry het is niet echt mijn ding, dat felgekleurde haar, en ik heb ook gehoord dat dat na een paar keer wassen al lelijk is.


    Als je maar een ananas hebt..

    Blauw is koel, maar het ligt er ook wel een beetje aan, of het staat je of het staat je niet. (:

    DISORDER schreef:
    vreselijk lelijk :Y)


    -

    NIETDOEN. o_x
    ik heb het in de zomervakantie perongeluk blauw geverfd en het was fakking lelijk. o_x
    nouja, je moet het zelf weten, maar ik zou het absoluut niet doen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    had het zelf ook, keihard.