• vrijdag ben ik 4x bijna doodgereden in tien minuten!!O.o 2x bijna onder een auto beland en 2x aangereden door een jongen van talentenklas waardoor ik weer bijna onder een auto ben beland en dat in 10 minuten. ik heb in ieder geval een nieuw record van onveilig rijen en bijna verongelukken:Y)
    in ieder geval er waren misschien geen quizjes meer van deze persoon gekomen als het fout was gegaan:Y)

    Dat is handig :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahah, dan moet je ook uitkijken. 4x in 10 minuten dan ga ik bijna denken dat het niet alleen aan die automobilisten lag x]


    Wie du mir, so ich dir.

    ONVEILIG RIJEN WHAHAHAHAHAHAH
    -plat-

    Oke, sorry. Ik ben af en toe ook even kinderachtig.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    ONVEILIG RIJEN WHAHAHAHAHAHAH
    -plat-

    Oke, sorry. Ik ben af en toe ook even kinderachtig.

    echt he =']

    ik vind jou grasppig.


    We can only learn to love by loving.

    2x was me eigen schuld maar die andere 2x door julian:@
    hij ging de weg afsnijden waardoor ik moest uitwijken en ik weer bijna onder een auto lag(huil)(baby)

    ocharme. maar goed dat je er niet onder beland bent! :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Kut
    (krul)


    I found myself in Wonderland.

    Zulke dingen herken ik bij mijn vrienden Ö
    Dat is soms echt vet eng. Ben blij dat je nog leeft =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik ben ook blij dat ik nog leef en ik ga julian slaan en hij wil me dood gaan rijden de volgende keer(baby) ik ben weggevlucht voordat hij me me op weg naar huis kon doodrijden

    Hmm, dat had ik ook een keer, maar ik denk dat dat niet 4, maar 2 keer was.
    Er vloog een auto langs me heen, like: echt langs me heen weetje wel. We verschilden echt een halve milimeter -oké, een halve centimeter =='-, want me shirt ging mee met de wind. En toen ik wilde doorlopen -ja hoor- kwam er nog een auto aan.
    xoxo.


    ok

    Heb jij geluk dat je er 4x heelhuids vanaf bent gekomen.

    nou ik ben bang dat ik er nog lang niet vanaf ben(baby)

    Wel uhms...proficiat met je 'still allive'-zijnde dan alvast:D


    Live for something or die for nothing

    dankexD maar waarschijnlijk ben ik over een paar weken of weer net aan ontsnapt aan de doodrij-actie van julian of ben ik dood

    Mhaha, komt me bekend voor. Maar dan wel geen vier keer in tien minuten. :')