• om mijn voet(cat)

    ik zal het jullie uit leggen. vorige week ging ik naar de stad met een vriend na een tijdje ging mn voet pijn doen en nee niet van het lopen. ik negeerde de pijn maar om de dag niet te verpesten. thuis aangekomen was die plek helemaal rood wij dachten dat het een muggebult was(bn allergisch) maar na 4 dagen is dat meestal weg. maar vandaag is de pijn nog steeds niet weg. en mn voet doet alleen pijn als ik sta en helemaal als ik schoenen aan heb o.O
    ik ben ergens agter:
    het doet alleen pijn als er druk op komt. hoe meer druk hoe erger de pijn en houd ik mn voet hoog is er niets aan de hand o.O
    morge gaan we nr de dokter...

    Edit:
    ik ben naar de dokter geweest. door die muggen bult was een vlies of iets onstoken en dat was aan het genezen maar toen kreeg ik de shuttle run tes(ren test) en toen heb ik de voet overbelast omdat het nog niet helemaal genezen was. en mn voet nu gwn rust...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Enkel verzwikt? Enkelband gescheurd? Ik zou het niet weten, maar de dokter vast wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    I duno. Maar de dokter weet dat in ieder geval wel ^^

    Happysnail schreef:
    Enkel verzwikt? Enkelband gescheurd? Ik zou het niet weten, maar de dokter vast wel.


    het zit niet bij de enkel....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zou er niet veel mee doen Tot morge Ö


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    je hebt je voet waarschijnlijk overbelast tijdens die kut piepjes test van vrijdag

    of zoals mijn vader zij kan een bloedvaatje gesprongen zijn
    daar houw je lang last van


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dunno (:

    XamaranthX schreef:
    je hebt je voet waarschijnlijk overbelast tijdens die kut piepjes test van vrijdag

    of zoals mijn vader zij kan een bloedvaatje gesprongen zijn
    daar houw je lang last van


    mam heeft het opgezocht hoe het eruit zegt als een adertje gespronge was en zo ziet het er niet uit....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Uitstekend bot .. ?


    We can only learn to love by loving.

    Happysnail schreef:
    Enkel verzwikt? Enkelband gescheurd? Ik zou het niet weten, maar de dokter vast wel.
    Enkelband gescheurd word meestal wel ietsje erger als een rode vlek. Althans, bij mij dan (nerd). I don't know hoop dat het niks ergs is, succes bij de dokter morgen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het kan een teek zijn..?


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen idee wat het kan zijn ;o. Ik heb dat als ik echt lang loop dan gaat mijn voet ook kei zeer doen, en dat doet die dag daarna dan ook zeer, maar daarna ist wel weer over ö


    I don't need words to feel those lips.

    omg ik moet waarschijnlijk morge of dindsdag nr de dokter
    ik wil niet><(wil vn de pijn af maarja...)
    ik ben veelste vaak bij dokters geweest ><

    tips?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hmm... Dat lijkt op wat ik mee heb gemaakt. Laar toen had ik mijn voet omgedraait, je weet wel wat ik bedoel? En toen had ik mijn voet gebroken. En jij vertoont hetzelfde 'syptoom' als ik toen had dus het kán dat je voet gebroken is.

    Conspiracy schreef:
    Hmm... Dat lijkt op wat ik mee heb gemaakt. Laar toen had ik mijn voet omgedraait, je weet wel wat ik bedoel? En toen had ik mijn voet gebroken. En jij vertoont hetzelfde 'syptoom' als ik toen had dus het kán dat je voet gebroken is.

    wat o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    wat o.O


    Je voet kan gebroken zijn, dat had ik ook een keer (': Maar da's soms wel erg, maar meestal niet. Oké, je hebt een plaster aan je been maar iedereen moet alles voor je doen omdat je met krukken moet lopen dan ^^