• Ik vind het dus echt zwaar irritant dat iedereen loopt te zeuren over hangjongeren.
    Hangjongeren is iets anders als tuig, weetje. Hangjongeren zijn gewoon jongeren die niks te doen hebben dus maar een beetje over straat lopen of ergens gaan zitten om zich kapot te vervelen. Af en toe eens iets in een tafeltje van 100 jaar oud krassen om ook maar iets te doen te hebben. En af en toe voor de grap iets naar mensen roepen, maar niet gaan beledigen. Dingen als 'hoi meneer, lekker weer hé?'
    Tuig is het soort jongeren dat alles kapot maakt, zomaar gaat lopen te vechten met oude mensen, etc.
    Nou hoor ik bij de groep 'hangjongeren'. Dat zeg ik niet om stoer te doen, dat is gewoon zo. Bij ons in de stad is er gewoon geen fuck te doen voor onze leeftijd en ja wat moet je dan doen. Bij de supermarkt engergy halen, bij het fietsenrek gaan zitten en je kapot vervelen. En tegen mensen zeggen dat het mooi weer is. En wat doen die mensen? Die kijken je aan alsof je ze zwaar beledigd, en lopen met een grote boog om je heen.
    Wat doen wij verkeerd dan?
    Er zijn inderdaad jongeren die wél zo macho zijn enzo, maar noem het dan tuig en ga dan niet zo doen tegen elk groepje jongeren. En als je dat doet, ook niet gaan zeuren over mensen die buitenlanders vooroordelen. Want dan doe je precies het zelfde.
    Net als dat verfuckte samenscholingsverbod.
    Zo, ik heb gezegd wat ik wou zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    de dikke truth!


    Life is hard and then we die

    Ik ben het met je eens. Ik hoor ook bij hangjongeren : D


    I'd rather go naked than wear fur.

    En toch loop ik altijd om zo'n groepjes heen, ik voel me gewoon altijd bedreigt als er zo'n grote groep jongeren je aanstaren, en dan soms ook nog eens lachen, dan heb ik altijd iets van 'Jah, nu lachen ze met mij'

    Ik heb er niks tegen hoor.
    & btw, tegenwoordig bestaan er ook hangouderen. ><
    Hoe erg. --'

    JustFamous schreef:
    En toch loop ik altijd om zo'n groepjes heen, ik voel me gewoon altijd bedreigt als er zo'n grote groep jongeren je aanstaren, en dan soms ook nog eens lachen, dan heb ik altijd iets van 'Jah, nu lachen ze met mij'

    Kijk jij dan nooit iemand aan en denk je van: 'o.O.... :'D'?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Agree. Ikzelf hang soms ook wel wat in de stad en alleen en puur om het feit dat er gewoon geen flikker te doen is in mijn buurt. Geen popzaaltje, disco'tje, alleen een bioscoop waar je 10 euro intree moet betalen. Yeah.. right.
    Er zijn groepen hangjongeren die het wel bont maken, ze schreeuwen dingen naar je (is me gister nog overkomen) of ze maken dingen kapot. Die verneuken hetvoor de rest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zolang ze niets verkeerd doen zie i het probleem niet in.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze willen ook door Nederland apparaatjes gaan ophangen, die een irritant piepgeluid maken. Om hangjongeren te 'verdelgen'. Alsof t ongedierte is ofzo;S;S;S. Zo een apparaatje hangt al op een paar plekken.

    xAMMONIAK schreef:
    Ze willen ook door Nederland apparaatjes gaan ophangen, die een irritant piepgeluid maken. Om hangjongeren te 'verdelgen'. Alsof t ongedierte is ofzo;S;S;S. Zo een apparaatje hangt al op een paar plekken.

    Oo'
    Deporteer ze dan meteen naar de Goelag


    No growth of the heart is ever a waste

    Is er ook een woord voor mensen die zich thuis vervelen en dan levenloos hun vrienden gaan opbellen om iets te gaan doen? :3


    All was well.

    JustFamous schreef:
    En toch loop ik altijd om zo'n groepjes heen, ik voel me gewoon altijd bedreigt als er zo'n grote groep jongeren je aanstaren, en dan soms ook nog eens lachen, dan heb ik altijd iets van 'Jah, nu lachen ze met mij'


    dat heb ik ook altijd....

    Zolang hangjongeren niet irritant doen ofzeuw heb ik er geen problemen mee


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BarbiesDICK schreef:
    Is er ook een woord voor mensen die zich thuis vervelen en dan levenloos hun vrienden gaan opbellen om iets te gaan doen? :3

    No lifes.

    Ik vind de meeste groepen eigenlijk wel grappig. Als ik langs ze loop roepen ze wel grappige dingen en dan lacht ik gewoon mee. Maar goed, sommige schelden ook gewoon mensen uit als ze langs lopen...><


    Like everybody and trust no one.

    you're damn right