• Ik vind het dus echt zwaar irritant dat iedereen loopt te zeuren over hangjongeren.
    Hangjongeren is iets anders als tuig, weetje. Hangjongeren zijn gewoon jongeren die niks te doen hebben dus maar een beetje over straat lopen of ergens gaan zitten om zich kapot te vervelen. Af en toe eens iets in een tafeltje van 100 jaar oud krassen om ook maar iets te doen te hebben. En af en toe voor de grap iets naar mensen roepen, maar niet gaan beledigen. Dingen als 'hoi meneer, lekker weer hé?'
    Tuig is het soort jongeren dat alles kapot maakt, zomaar gaat lopen te vechten met oude mensen, etc.
    Nou hoor ik bij de groep 'hangjongeren'. Dat zeg ik niet om stoer te doen, dat is gewoon zo. Bij ons in de stad is er gewoon geen fuck te doen voor onze leeftijd en ja wat moet je dan doen. Bij de supermarkt engergy halen, bij het fietsenrek gaan zitten en je kapot vervelen. En tegen mensen zeggen dat het mooi weer is. En wat doen die mensen? Die kijken je aan alsof je ze zwaar beledigd, en lopen met een grote boog om je heen.
    Wat doen wij verkeerd dan?
    Er zijn inderdaad jongeren die wél zo macho zijn enzo, maar noem het dan tuig en ga dan niet zo doen tegen elk groepje jongeren. En als je dat doet, ook niet gaan zeuren over mensen die buitenlanders vooroordelen. Want dan doe je precies het zelfde.
    Net als dat verfuckte samenscholingsverbod.
    Zo, ik heb gezegd wat ik wou zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    xLoveIsDeadx schreef:
    bij ons zijn er écht hangjongeren. ze slopen ons hele dorp, terroriseren iedereen en blowen en paffen enja, het zijn gewoon kutmensen. -.-

    Ja maar dát bedoel ik juist met tuig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Ja maar dát bedoel ik juist met tuig.

    Ja, ik begrijp je. Ik denk dat je twee soorten hangjongeren hebt. Het tuig en de normalen zeg maar. Doordat iedereen zoveel hoort over het tuig, gaan ze denken dat zeg maar elke hangjongere tuig is. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    Ja, ik begrijp je. Ik denk dat je twee soorten hangjongeren hebt. Het tuig en de normalen zeg maar. Doordat iedereen zoveel hoort over het tuig, gaan ze denken dat zeg maar elke hangjongere tuig is. ><

    Klopt, that's my point (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kijk dat is het zelfde als buitenlanders.
    Er zijn slechte buitenlanders en goeie buitenlanders, slechte buitenlanders zijn degene die dingen doen tegen de wet, dus jatten en stuff. Aan die buitenlanders heb ik een haat. 'Tzelfde met hangjongeren, je hebt slechte en goeie, ik heb een dikke haat aan de hangjongeren die andere mensen gaat uitschelden, jatten, dingen vernielen. En dat is het vooroordeel van "hangjongeren" you know..
    Punt :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    I agree :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Hangjongeren .. Damn , ik wist niet eens dat die term bestond en ik ben ook zo. :Y) of mss net iets erger maar zeker geen tuig
    Zielig dat mensen op alles een etiketje plakken.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik hang ook graag rond :Y)

    Maar vroeger als kind, leefde ik vanachter bij ons op de straat. Elke dag vn de vakantie van s'morgens tot we moeste gaan slapen.
    Goede oude tijd. Maar iedereen werd groot en begon te leren enja.
    nu woon ik achter mijn computer :Y)


    Your Butt is Mine!

    Wij hangden vroeger ook in een park bij een bankje. Maar die bankjes zijn weggehaalt zodat er geen hangjongeren meer komen =='
    Maar wat moeten we dan? Als het lekker weer is ga je je niet binnen vervelen, maar buiten toch?


    I live for the applause, you will die for it.

    Gelijk heb je wel. En eerlijk gezegd, ik ben enorm blij dat ik in een redelijk grote stad woon, maar zelfs dan verveel ik me nog enorm vaak.

    AutumnLeaves schreef:
    Gelijk heb je wel. En eerlijk gezegd, ik ben enorm blij dat ik in een redelijk grote stad woon, maar zelfs dan verveel ik me nog enorm vaak.

    Me too, ik woon ook in Tilburg. Maar er is hier niks om te doen. Wel een buurthuis, maar daar is nóóit iets. Ik weet zeker dat als we daar binnen stappen, we worden weggestuurd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    xAMMONIAK schreef:
    Ze willen ook door Nederland apparaatjes gaan ophangen, die een irritant piepgeluid maken. Om hangjongeren te 'verdelgen'. Alsof t ongedierte is ofzo;S;S;S. Zo een apparaatje hangt al op een paar plekken.


    zo'n *piep* ding hangt dus bij mij in de buurt. Ik word er niet lekker van. en sommige "Ouderen" horen het ook. Dat hele ding slaat nergens op. En even een voetbal er tegen aan trappen en het ding is toch weer kapot. Staat de gemeente daar later weer om hem te maken ofso. Wij slopen hem toch wel weer:S Kost hun alleen maar geld:P


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    pigheaded schreef:
    (...)

    zo'n *piep* ding hangt dus bij mij in de buurt. Ik word er niet lekker van. en sommige "Ouderen" horen het ook. Dat hele ding slaat nergens op. En even een voetbal er tegen aan trappen en het ding is toch weer kapot. Staat de gemeente daar later weer om hem te maken ofso. Wij slopen hem toch wel weer:S Kost hun alleen maar geld:P

    Dan moet je gewoon die gemeentemensjes kapot maken 8)


    Everything means nothing, if I ain't got you.