• iemand verteld hoe het dier er ongeveer uitziet maar mag niet vertellen wat voor dier het is
    de ander moet het raden en weer een niew dier verzinnen en zo gaat het doorxD

    veel speel plezier

    oja ik begin

    het is groen kan in andre kleuren veranderen
    en leeft meestal in boven
    en er is een film naar vernoemt
    rara wat is dat


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    paard?


    Het heefd snorharen is niet klein niet groot. ze zijn inallerlei kleuren met verschillende patronen het maakt een raar geluidje. ze zijn super sgattig emt scherpe klauwen en het vangt vogels :']

    HOND!!!
    nee hoor kat x]

    Het heeft een snuit, rolt in zijn eiggen modder, is dik, is een zoogdier, als het word getekent word het vaak roze in gekleurd, het engeklse woord ervan wod ook vaak als scheldwoord gebruikt tegen iemand die niet dun is.

    Uuuuuuuuhmm.. *denk*

    Varken (A)




    het is lang. althans, het heeft een lange nek. het eet bladeren en het is een herkauwer. je ziet ze veel in dierentuinen. ze hebben vlekken en het is het lievelingsdier van men moeder ..


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giraffe

    het is klein en ik heb er een hekel aan, ze steken en dan krijg je rode bultjes. Ze zijn er meestal in de zomer en nogmaals; ik haat ze.


    i know you'll be my paparazzi *

    een mug


    het is Groen en het plaktxD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    een snotje ? ;$ ik zou het niet weten.. ;$

    het is groooot , je vindt het in de dierentuin en het heeft een lange nek !

    Giraf..

    Het is oranje en het blubt..

    Goudvis?
    Het is eng, het vliegt, het kakt, het zit in grote steden en ze zijn gewoon kut. Ze zijn meestal grijsachtig. En ze staan ook symbool voor de post ofzo?

    Duif ;'D

    Het springt Is Soms Groot en Het verzameld Eieren d:


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Duif.
    Een sluw dier. Te vinden in bossen of plaatsen waar er veel begroeïng is. Zijn vleeseeters, meestal van gevogelte enzo. Zijn rood/bruin/oranje met wit.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right