• hier op q hadden we ongeveer een half jaar geleden vertrouwens personen en ze hadden beloofd altijd online te zijn.
    nouw ik zie ze nooit ><
    waar zijn ze heen :O
    trwns ik wil best een vertrouwens persoon zijn ;)

    en wrm doen we niet ook vertrouwens personen netzoals moderators en bemiddelaars...

    wat vinden jullie?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    DanceGirl14 schreef:
    (...)

    als ik eerlijk ben, zou ik liever iemand die ik 'goed' ken...en ik ken jou zeg maar niet zo super goed..... zegmaar......:X

    okey dat snap ik maar een vertrouwens persoon kan ook niet met iedereen goed bevriend zijn dan moet die iets van 200 vriendschappen onderhouden o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    dat hebben wij op school ook. :'0


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk dat je beter iemand kan nemen die een beetje populair is, niet dat jij dat niet bent maar je snapt me hopelijk wel ?

    ik vind goed idee

    Nee dat komt er niet, want als we dat wel zouden doen zou er iemand moeten komen die echt een studie erover heeft gedaan. We willen niet zomaar een kind van 15 beetje raad laten geven die misschien wel helemaal niet goed is. :)
    Voorstel was er eerder, werd afgewezen.