• hier op q hadden we ongeveer een half jaar geleden vertrouwens personen en ze hadden beloofd altijd online te zijn.
    nouw ik zie ze nooit ><
    waar zijn ze heen :O
    trwns ik wil best een vertrouwens persoon zijn ;)

    en wrm doen we niet ook vertrouwens personen netzoals moderators en bemiddelaars...

    wat vinden jullie?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik vind het een goed idee..;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik vind dat die vertrouwenspersonen eigenlijk niet zo een fantastisch idee zijn. Ik had me opgegeven, maar ik denk dat meer hun problemen aan mensen gaan vertellen die ze vertrouwen en al langer kennen.
    Maar, ze zijn inderdaad bijna nooit online >-<

    Joa is wel een goed idee ja :3


    I don't need words to feel those lips.

    Conspiracy schreef:
    Ik vind dat die vertrouwenspersonen eigenlijk niet zo een fantastisch idee zijn. Ik had me opgegeven, maar ik denk dat meer hun problemen aan mensen gaan vertellen die ze vertrouwen en al langer kennen.
    Maar, ze zijn inderdaad bijna nooit online >-<


    okey dat snap ik ;)
    maaar stel er gebeurt iets ergs en kan je vriende niet berijken dan en wil het tog kwijt dan is die er ;)
    dat had ik een keer ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wie zijn die vertrouwenspersonen eigenlijk?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    HappyKiss schreef:
    Wie zijn die vertrouwenspersonen eigenlijk?

    dat zijn mensen waar je heen kan met je problemen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het zou kunnen, ja. Lijkt me best handig. En dan moeten mensen die zelf ervaring met zaken hebben zich kunnen opgeven en dat de moderators er dan een paar kiezen ofzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Generation schreef:
    Het zou kunnen, ja. Lijkt me best handig. En dan moeten mensen die zelf ervaring met zaken hebben zich kunnen opgeven en dat de moderators er dan een paar kiezen ofzo.

    je hoeft er niet perse ervaring in te hebben gehad om er tips over te geven....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    hier op q hadden we ongeveer een half jaar geleden vertrouwens personen en ze hadden beloofd altijd online te zijn.
    nouw ik zie ze nooit ><
    waar zijn ze heen :O
    trwns ik wil best een vertrouwens persoon zijn ;)

    en wrm doen we niet ook vertrouwens personen netzoals moderators en bemiddelaars...

    wat vinden jullie?
    Ik wil wel een vertrouwenspersoon zijn hoor; MAar iedereen ziet mij als de boeman Ö

    Vanbinnen heb ik een klein hart hoor.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Ik wil wel een vertrouwenspersoon zijn hoor; MAar iedereen ziet mij als de boeman Ö

    Vanbinnen heb ik een klein hart hoor.

    das niet handig...
    een vertrouwens moet onpartijdig zijn maar ook meelevend
    en niet hun eigen meing opdringen

    ik zeg niet dat dit voor jouw bedoeld is gwn in het algemeen :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik vind dat wel een goed idee!

    AngelXWings schreef:
    (...)
    je hoeft er niet perse ervaring in te hebben gehad om er tips over te geven....


    Persoonlijk krijg ik liever een paar tips van iemand die het snapt en misschien zelf meegemaakt heeft. (;
    Geld vast voor nog wel een paar mensen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vraagje
    zouden jullie mij als vertrouwens persoon wille :$ eerlijk zijn :$


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    das niet handig...
    een vertrouwens moet onpartijdig zijn maar ook meelevend
    en niet hun eigen meing opdringen

    ik zeg niet dat dit voor jouw bedoeld is gwn in het algemeen :O
    Idd, met persoonlijke problemen kies ik nooit een kant en toon ik altijd medeleven ;O


    Niet geschoten is altijd mis..

    AngelXWings schreef:
    vraagje
    zouden jullie mij als vertrouwens persoon wille :$ eerlijk zijn :$


    als ik eerlijk ben, zou ik liever iemand die ik 'goed' ken...en ik ken jou zeg maar niet zo super goed..... zegmaar......:X