• Goedenmiddaaaaaaagh.

    Ik merk dat er best wel mensen minder online zijn, of zelfs stoppen met quizlet. Die komen uiteindelijk wel weer terug, maar is dit niet de dag dat wij actie moeten gaan ondernemen. Ik las - en net heel toevallig een blog van Charissa (TOMSDICK). Daarin stond dat ze terug verlangde naar 2008. Ja, de mensen die hier al lang geregistreerd zijn, weten hoe het was. Maar wij hebben het er zelf naar gemaakt met de regels, en we geven elkaar maar de schuld. Fout, want we zijn allemaal schuldig. Gebeurd is gebeurd, en we zullen het nooit meer terug kunnen krijgen zoals 2008. Maar laten we er wat leuks van maken van 2009. Jongens, laat Quizlet niet dood gaan. Maak topic's aan. Doe wat! Maakt niet uit wat, doe wat gezelligs. Laat je hersenpan lekker koken. Want dit is niet wat we allemaal willen, toch?

    Do it now.

    we hebben al een quizlet radio....

    wat nog meer....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    indeed, maar deze topics zijn ook bestwel neerhalend af en toe? weetje er waren meer vrolijke mensen, en nu zijn we allemaal serieus enzo óf kinderachtig.. maar eigenlijk dat gekloot.. dat is gewoon wat Q mist :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja de Quizlet radio!
    Gisteravond was Q echt vet levend :]
    & zo lang er gezellige mensen actief blijven, komt het wel goed : D
    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoi geil wijf.

    ik MAAK quizlet levend

    oké das niet waar X_x wnt ik weet dat de helft van Q mij irritant vind


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil niet dat mijn hersens gekookt zijn. :|
    Wel, voor jou ga ik een leuke topic openen. Alléén weet ik ng niet over wat, geef me een half jaar bedenktijd, met mijn gekookte hersenen.


    Some people make the world special just by being in it

    ik weet niets van de radio? o.o


    All was well.

    Zucht.
    -dies-
    Ik heb nergens behoefte aan. Ik heb zulke topics al zo vaak gelezen. Verzin eens wat origineels
    (nerd)


    I recycle my thoughts.

    KensVAGINA schreef:
    Hoi geil wijf.

    ik MAAK quizlet levend

    oké das niet waar X_x wnt ik weet dat de helft van Q mij irritant vind


    je bent af en toe voor sommige irritant, maar die moeten niet zeuren want jij maakt quizlet vrolijk en levend idd.. misschien moeten we nicol cloonen gaan maken.. (cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik verlang eigenlijk terug naar 2007.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @Caitlin/Caitlyn
    ^^ is het met een I of een Y ?? O.o

    en ik wist het!

    ^^ vroeger waren er meer nicol types nu ben ik bijna alleen met Lize dan :$ en Rose..


    We can only learn to love by loving.

    xLoveIsDeadx schreef:
    Ik verlang eigenlijk terug naar 2007.


    *kent 2007 niet*
    vertel er is over Tante Naomi..


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    (...)

    *kent 2007 niet*
    vertel er is over Tante Naomi..

    Nou, nicht Nicol, ik zou het eens even vertellen. Het was zoooo'n geweldig tijd. - krijgt tranen in ogen - Het was zóóó geweldig. - Zoekt tissue - De beste tijd uit mijn leven! :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    Nou, nicht Nicol, ik zou het eens even vertellen. Het was zoooo'n geweldig tijd. - krijgt tranen in ogen - Het was zóóó geweldig. - Zoekt tissue - De beste tijd uit mijn leven! :'D


    dude maar ik vond dat 2008 het leukst was en ik weet niet waarom tante Naomi. dus tante Naomi waarom was het zoo geweldig -kijkt met grote oogjes-


    We can only learn to love by loving.

    maybe komen de off-topics weer bij actieve als je dat zelf zo insteld. ik heb het al aan rutger gevraagd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KensVAGINA schreef:
    (...)

    dude maar ik vond dat 2008 het leukst was en ik weet niet waarom tante Naomi. dus tante Naomi waarom was het zoo geweldig -kijkt met grote oogjes-

    Alles was gezellig. Iedereen kende elkaar (oké, dat valt mee, maar oké.) en er waren nog he-le-maal geen ruzies en scheldpartijen en het overvloeide niet meer tokio hotel verhalen. - snuit neus in doorweekte tissue - :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.