• Bild is erachter gekomen waarom Tom heeft geslagen.
    Het meisje zou bij de stalkergroep horen van Frankerijk.Ze noemen zichzelf:"The Afghans on Tour"
    De meisjes zouden hen al 6 maanden aan het volgen zijn.Bij elke beweging dat ze deden.
    De stalkerbende is naar zeggen mobbed (sorry kan de vertaling ervan niet vinden) de huizen van de bandmembers.
    Ze smijten eieren naar hun wagen,schijven dreigende woorden,vallen familieleden lastig.
    Een dreigbrief naar Tokio Hotel toe is in Bild's handen.De meisjes zijn meer dan normale fans.
    Ze dreigde de band met een kleine nachtmerrie voor de komende weken.en ook: Aandacht,aandacht we zijn niet tevreden,we worden ongeduldig,begrijpen jullie dat?
    Zelfs de moeder van Bill en Tom is bedreigd door de stalkerbande en ook aangerand.Ze hebben een klacht ingediend tegen de stalkers.

    Tokio Hotel Manager and producer David Jost zegt: Een van de vermomde stalkermeisjes heeft een familielid aangevallen van Bill en Tom op 8 april.
    We hebben de volgende dag klacht ingediend tegen de stalkermeisjes en er zullen er nog meer volgen ook.

    Dit is dus de rede waarom tom geslagen heeft.
    En ik geef hem meer dan gelijk.

    Dit is waar, en nee hij hoeft niet 5 jaar de gevangenis in. Niet zo skeptisch en pessimistisch mensen. Het kutste voor Tom zal een boete zijn. Als iedereen die vecht de gevangenis in moet zou die nu overvol zijn ;) En remember hij heeft haar maar 1 keer met zijn vuist, ja oke, in haar gezicht geslagen schijnt. Dus alles enorm overdreven. Gewoon beetje auw aan dr neus ofzo.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: wat bijgezet)



    Update Dankzij usesomebody.
    Eerder waren de advocaten van beide partijen tot een soort overeenkomst gekomen: de meisjes trekken hun klacht in, als de jongens dat ook doen, maar dan moeten de meisjes de familie van Bill en Tom wel gerust laten. Deze overeenkomst is mislukt... omdat de meisjes hen niet WILLEN gerust laten!!



    Extreme Kaulitz-fans willen verderdoen



    Sinds maanden vallen vermomde meisjes Tokio Hotel lastig (MOPO berichtte). Een fan zou zelfs de Kaulitz-moeder aangevallen hebben, waarop Bill en Tom aangifte hebben gedaan. En de stalkers willen niet ophouden, zo bandmanager David Jost. Na het voorval op een Hamburgs tankstation (Tom sloeg de Franse Perrine), wilde de advocaat van de fanatische fans een overeenkomst met de band sluiten. De teenie-stars boden aan om de hun aangiften tegen de meisjesgang in te trekken. Op voorwaarde dat de meisjes schriftelijk bevestigen dat ze niet meer bij Bills en Toms familie in de buurt komen. Maar de meisjes willen niet ophouden.

    Ze ontsloegen hun advocaat!

    "Twee van de drie stalkers hebben hem het mandaat ontzegd", zo Jost.



    bron: http://www.mopo.de/2009/20090425/hamburg/szene/rabiate_kaulitz_fans_wollen_weitermachen.html


    I need you like a heart needs a beat

    Mistake schreef:
    (...)

    Wie zegt er dat dit allemaal waar is?
    Want al veel TH-Haters hebben grappen over Th gemaakt op het inernet!
    Bv: dat ze zijn verongelukt in een autoongeval...
    En dan was het allemaal een grote flop!
    Stel dat dit nu is van dat Tom-heeft-geslagen-geval?


    Ze gaan echt geen grappen uitzenden in het nieuws ><.


    -

    Willom schreef:
    Ik hoop dat dit waar is.

    Je hoopt dat het waar is?
    Man, dat is waar!


    death to the one at the end of the serenade.

    Pufnographic schreef:
    http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/leute/2009/04/18/tom-kaulitz/vermummte-maedchen-jagen-tokio-hotel.html
    Dit is de link waar het staat, en misschien staat het in een boekje dat jij niet kent? [@mistake]


    Ow right ...
    Oké nu voel ik mij verselijk dom (krul)


    I found myself in Wonderland.

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Ze gaan echt geen grappen uitzenden in het nieuws ><.


    You don't know that..


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    (...)

    Ow right ...
    Oké nu voel ik mij vreselijk dom (krul)


    Whaha, hoeft niet ;D


    -

    En trouwens welk nieuws (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Whaha, hoeft niet ;D


    Ooh, jawel (cat)


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    (...)

    You don't know that..


    toch wel, nu pas mag je je vreselijk dom voelen damn :X


    -

    Fuck gast nu schaam ik mij echt dat ik fan ben --'

    Zo'n hysterische mensen faaackkk!

    Als ik Tom had geweest dan had ik haar niet alleen een blauw oog geslagen een paar gebroken ribben konden er dan ook wel bij ><"

    Stel je voor dat Tokio Hotel al die stalkende fans bui word en besluit om te stoppen ofzo? >_>.


    Ik geef hem groot gelijk!


    We'll never be as young as we are tonight

    Mistake schreef:
    En trouwens welk nieuws (nerd)


    youtube staat er vol van en er zijn enkele meisjes die het duitse nieuws hebben gevolgd, hier op Q.


    -

    go tom :)

    hehehehehheeehe^
    Tom heeft gedaan wat hij moest doen! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Maar in zo'n filmpje dat ik had gezien via youtube.. Zeggen ze dat hij daarvoor wel 5 jaar de gevangenis in kan/moet.. :| :'(


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Heftig.:9~


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, daar gaaaaaat hun lulverhaal.
    Dacht ik het niet. :'D