• Bild is erachter gekomen waarom Tom heeft geslagen.
    Het meisje zou bij de stalkergroep horen van Frankerijk.Ze noemen zichzelf:"The Afghans on Tour"
    De meisjes zouden hen al 6 maanden aan het volgen zijn.Bij elke beweging dat ze deden.
    De stalkerbende is naar zeggen mobbed (sorry kan de vertaling ervan niet vinden) de huizen van de bandmembers.
    Ze smijten eieren naar hun wagen,schijven dreigende woorden,vallen familieleden lastig.
    Een dreigbrief naar Tokio Hotel toe is in Bild's handen.De meisjes zijn meer dan normale fans.
    Ze dreigde de band met een kleine nachtmerrie voor de komende weken.en ook: Aandacht,aandacht we zijn niet tevreden,we worden ongeduldig,begrijpen jullie dat?
    Zelfs de moeder van Bill en Tom is bedreigd door de stalkerbande en ook aangerand.Ze hebben een klacht ingediend tegen de stalkers.

    Tokio Hotel Manager and producer David Jost zegt: Een van de vermomde stalkermeisjes heeft een familielid aangevallen van Bill en Tom op 8 april.
    We hebben de volgende dag klacht ingediend tegen de stalkermeisjes en er zullen er nog meer volgen ook.

    Dit is dus de rede waarom tom geslagen heeft.
    En ik geef hem meer dan gelijk.

    Dit is waar, en nee hij hoeft niet 5 jaar de gevangenis in. Niet zo skeptisch en pessimistisch mensen. Het kutste voor Tom zal een boete zijn. Als iedereen die vecht de gevangenis in moet zou die nu overvol zijn ;) En remember hij heeft haar maar 1 keer met zijn vuist, ja oke, in haar gezicht geslagen schijnt. Dus alles enorm overdreven. Gewoon beetje auw aan dr neus ofzo.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: wat bijgezet)



    Update Dankzij usesomebody.
    Eerder waren de advocaten van beide partijen tot een soort overeenkomst gekomen: de meisjes trekken hun klacht in, als de jongens dat ook doen, maar dan moeten de meisjes de familie van Bill en Tom wel gerust laten. Deze overeenkomst is mislukt... omdat de meisjes hen niet WILLEN gerust laten!!



    Extreme Kaulitz-fans willen verderdoen



    Sinds maanden vallen vermomde meisjes Tokio Hotel lastig (MOPO berichtte). Een fan zou zelfs de Kaulitz-moeder aangevallen hebben, waarop Bill en Tom aangifte hebben gedaan. En de stalkers willen niet ophouden, zo bandmanager David Jost. Na het voorval op een Hamburgs tankstation (Tom sloeg de Franse Perrine), wilde de advocaat van de fanatische fans een overeenkomst met de band sluiten. De teenie-stars boden aan om de hun aangiften tegen de meisjesgang in te trekken. Op voorwaarde dat de meisjes schriftelijk bevestigen dat ze niet meer bij Bills en Toms familie in de buurt komen. Maar de meisjes willen niet ophouden.

    Ze ontsloegen hun advocaat!

    "Twee van de drie stalkers hebben hem het mandaat ontzegd", zo Jost.



    bron: http://www.mopo.de/2009/20090425/hamburg/szene/rabiate_kaulitz_fans_wollen_weitermachen.html


    I need you like a heart needs a beat

    Ik hoop dat dit waar is.


    blame the bully.

    Indignation schreef:
    (...)

    Volgens mij kan dat meisje worden aangeklaagd voor: (voor zover ik dit bericht lees)

    Stalking
    Bedreiging
    Aanranding
    Ontnemen van vrijheid (weet ik niet zeker)
    Schenden van privacy

    Tom kan misschien alleen voor mishandeling worden veroordeeld.

    Dit weet ik niet zeker!


    inderdaad. Maar ik denk dat ze beiden hoogstens een geldboete zullen moeten betalen.

    En ik gaf Tom van in het begin al gelijk, maar nu zeker! :p

    OP 8 APRIL WAS IK JARIG (krul)


    I found myself in Wonderland.

    En btw..
    Moest dit allemaal waar zijn moest dit toch al in alle boekskes staan?
    Ik twijfel eraan dudettes..


    I found myself in Wonderland.

    Aaaha! Nou, dan valt het allemaal op zn plek (:


    Life is hard and then we die

    Mistake schreef:
    En btw..
    Moest dit allemaal waar zijn moest dit toch al in alle boekskes staan?
    Ik twijfel eraan dudettes..

    hmm idk... die meisjes gaan aan niemand vertellen dat ze de jongens zo stalken en familieleden aanvallen, de jongens gaan dat zeker willen geheim houden en ik denk ook niet dat die familieleden staan te springen om hun verhaal aan de boekskes te doen..:s

    UseSomebody schreef:
    (...)
    hmm idk... die meisjes gaan aan niemand vertellen dat ze de jongens zo stalken en familieleden aanvallen, de jongens gaan dat zeker willen geheim houden en ik denk ook niet dat die familieleden staan te springen om hun verhaal aan de boekskes te doen..:s


    De pers komt overal achter dudette (cat)


    I found myself in Wonderland.

    De pers haalt dat van internet net zoals wij dit nu doen :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Ik hoop zó hard dat da waar is, wnt eerlijk gezegd was ik nogal kwaad op Tom. Maar als dit waar is, dan nie meer.


    Got up on the wrong side of life today

    Mistake schreef:
    (...)

    De pers komt overal achter dudette (cat)

    nja, als ze weten waar ze moeten zoeken :p ik denk niet dat iemand dit had kunnen denken, dat die fans zo ver zouden gaan.. :s

    Voor mij zou ze niet eens meer leven!


    death to the one at the end of the serenade.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    nja, als ze weten waar ze moeten zoeken :p ik denk niet dat iemand dit had kunnen denken, dat die fans zo ver zouden gaan.. :s


    Wie zegt er dat dit allemaal waar is?
    Want al veel TH-Haters hebben grappen over Th gemaakt op het inernet!
    Bv: dat ze zijn verongelukt in een autoongeval...
    En dan was het allemaal een grote flop!
    Stel dat dit nu is van dat Tom-heeft-geslagen-geval?


    I found myself in Wonderland.

    http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/leute/2009/04/18/tom-kaulitz/vermummte-maedchen-jagen-tokio-hotel.html
    Dit is de link waar het staat, en misschien staat het in een boekje dat jij niet kent? [@mistake]


    -

    Hmm,
    ik verdedig hem nog altijd niet..
    't Kan goed zijn dat het hem te veel werd maarja.
    't is een ongeschreven wet dat jongens geen meisjes mogen slaan.
    Er waren wel betere oplossingen dan haar gewoon in elkaar te slaan..


    /