• Volgens dit artikel zou Tom helemaal niet hebben geslagen.
    http://nl.netlog.com/go/out/url=http%3A%2F%2Fwww.welt.de%2Fhamburg%2Farticle3564432%2FTom-Kaulitz-soll-handgreiflich-geworden-sein.html

    Update:Tom heeft wel geslagen.Dat heeft de politie gezien op de bewakingscamera's.Hij zal vandaag verhoort worden.Kijk maar naar het filmpje.
    http://www.youtube.com/watch?v=kQ9RUCgbb8c


    I need you like a heart needs a beat

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Maar zoals cherished zei: hij zal hoogstens een boete moeten betalen.
    En misschien dacht hij dat ze het op den duur beu zou worden om hem constant te volgen, of dat ze op den duur wel door zou hebben dat hij niet geïnteresseerd is. OF misschien heeft hij er gewoon niet aan gedacht om aangifte te doen, al zou hij dan wel dom zijn :X


    Dat hij er niet aan dacht, daar kan ik inkomen. sorry Maargoed, als hij hoogstens een boete moet betalen, da's voor hem geen probleem >< Hij schijt geld --'
    @Joyce
    Wat ik hier al overal heb horen ronddwarrelen is, dat ze hem al langer stalkte.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Over hoe raar het ook mag klinken uit mijn mond (':
    maar voor deze ene keer stel je me is gerust met u woorden.

    Mooizo n.n
    No worries ;)

    Whatever x'D


    never say goodbye.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Op dat halfuurtje of wat dan ook hoe lang het ook heeft geduurd aangifte doen voor stalking is nog al dom Oo daar komen ze toch te laat mee



    Ze stalkte hem al langer dan dat halfuurtje hoor. Ik en cherished denken dat ze daarvoor ook al kampeerde voor de studio. En waarschijnlijk heeft ze hem daarvoor ook nog wel gevolgd. Of heeft ze hem gewoon elke avond naar huis/overal gevolgd sinds ze daar kampeert.


    -

    ik vind dat hij gelijk heeft
    als die gast een sigaret op mijn auto uit zal duwen zou ik ook flippen teminste als dat waar is

    en dan nog, fans lullen wel meer over 'ik ben zwanger van tom kaulitz' 'tom kaulitz heeft me geslagen' 'ik heb een meet&greet met tokio hotel' terwijl er geen barst van klopt

    Pufnographic schreef:
    (...)
    Ze stalkte hem al langer dan dat halfuurtje hoor. Ik en cherished denken dat ze daarvoor ook al kampeerde voor de studio. En waarschijnlijk heeft ze hem daarvoor ook nog wel gevolgd. Of heeft ze hem gewoon elke avond naar huis/overal gevolgd sinds ze daar kampeert.

    bevestiging dat het kampeerders waren gehad ;)

    xCIxTHx schreef:
    ik vind dat hij gelijk heeft
    als die gast een sigaret op mijn auto uit zal duwen zou ik ook flippen teminste als dat waar is

    en dan nog, fans lullen wel meer over 'ik ben zwanger van tom kaulitz' 'tom kaulitz heeft me geslagen' 'ik heb een meet&greet met tokio hotel' terwijl er geen barst van klopt


    Het is wel echt... Er zijn bewijzen van dus dit is niet zomaar uit de nek gelult.

    Ik ga zeker niet goed praten wat hij heeft gedaan, maar ik kan hem ergens wel begrijpen. Wat doet een bende Franse fans van Tokio Hotel aan een tankstation in Duitsland waar o-zo toevallig Tom ook is? Dat vind ik een beetje verdacht en lijkt mij eerder alsof ze heel goed wisten dat Tommie in de buurt was, en voor Tom zullen deze meisjes ook geen onbekenden geweest zijn en zullen ze hem inderdaad zoals hier al gezegd is geweest al langer lastig vallen. Dan kan ik heel goed begrijpen dat hij zo een "woede uitbarsting" krijgt.. Mss gaan zulke fans nu gaan begrijpen dat de jongens ook maar gewone mensen zijn die hun rust willen?

    Pufnographic schreef:
    (...)


    Ze stalkte hem al langer dan dat halfuurtje hoor. Ik en cherished denken dat ze daarvoor ook al kampeerde voor de studio. En waarschijnlijk heeft ze hem daarvoor ook nog wel gevolgd. Of heeft ze hem gewoon elke avond naar huis/overal gevolgd sinds ze daar kampeert.

    I duno. kan ook zijn dat ze het niet zijn ofso. Maar whatever. Misschien hadden ze gewoon geen aanklacht tegen stalking ingediend omdat ze het waarschijnlijk ook niet hadden verwacht dat het zo ver ging komen.

    Ik hoop dat het allemaal in orde komt.


    I need you like a heart needs a beat

    Gelijk had-ie.
    Sorry hoor, maar dat zogenaamde 'slachtoffer' stond daar gewoon, dus van een slachtoffer kun je niet spreken.
    Bovendien had ze geen schade, en hoeven ze hun gezicht niet 'af te wenden', want zo bijzonder was het niet. Tom sloeg een fan? Nou, eerder een stalker.
    Trouwens, eigen schuld dikke bult. Goedkope hoeren.
    21 jaar. Nou.. Nog ouder dan Tom zelf? En ze gedragen zich als een stelletje kleuters van 4!


    -

    ROOMxSAUS schreef:
    Tom lijkt me ook echt niet een type om meisjes te slaan. Ik denk dat tante bimbommel misschien geen fan is en dat ze alleen deed alsof ze geslagen was, zodat Tommie de bak in moet :(. Of ze heeft aandachtekort.

    En nu ga ik terug de tijd in & ga wraak nemen :Y)

    *Gooit bimbommel op de grond*

    *Gaat in Tom's auto zitten*

    *Rijdt over tieten van bimbommel heen*

    *Schrikt van silicoon die tegen het raam spat*

    *Herrinert opeens dat ik te jong ben om te rijden*

    *Stapt uit auto*

    *Gaat Tommie troosten*

    *Tommie begint te lachen*

    *Tommie ziet gore auto*

    *Helpt met auto wassen*

    *Iedereen blij :D*

    Zo even mijn fantasie op hol laten slaan (A)


    Het moet een SA worden, maar dan met wat details en dan word ik zeker blij:Y)

    Prodigy schreef:
    Wat had je nou gedacht? :'D
    Alles was enorm opgeblazen, maar van mij mocht hij eens goed doorslaan hoor. Dat die vuile stalkerhoeren lekker oprotten en de jongens met rust laten.


    nou sorry,
    je gaat niet slaan =|
    dat vind ik zo laag.


    It's not the same without you.

    Kan iemand het voor me vertalen, ongeveer? (A)


    <3'xoxo


    Scream for mercy!