• Volgens dit artikel zou Tom helemaal niet hebben geslagen.
    http://nl.netlog.com/go/out/url=http%3A%2F%2Fwww.welt.de%2Fhamburg%2Farticle3564432%2FTom-Kaulitz-soll-handgreiflich-geworden-sein.html

    Update:Tom heeft wel geslagen.Dat heeft de politie gezien op de bewakingscamera's.Hij zal vandaag verhoort worden.Kijk maar naar het filmpje.
    http://www.youtube.com/watch?v=kQ9RUCgbb8c


    I need you like a heart needs a beat

    Cherished schreef:
    (...)
    correctie:
    Het waren 4 meiden, waarvan er eentje wel heel brutaal was. Tom zei dat ze weg moesten gaan, zij drukte peuk uit op auto. Hij pissed, en ruzie maken. Die 4 meiden bleven hem lastigvallen, en hij sloeg er uiteindelijk 1tje in dr gezicht. 1x.

    En die hij sloeg zou hem al langer hebben gestalkt. ^^

    Ow, heb het gewoon van het net gekopiërd. Nou, ik vind dat het terecht is. Ik zou graag die beelden willen zien. Ik ga dat kind dan nog hard uitlachen ook. (= [/wedden dat dat kind blij is dat ze geslagen is geweest door hem]


    You'll never dream alone. <3

    Cherished schreef:
    (...)
    Japs en dat ze hem maar belven lastigvallen en niet weg wilde gaan.
    Volgens mij is het zo'n franse fan die voor hun huis kampeerde :)

    GOED DATTIE GESLAGEN HEEFT.
    YOU ROCK DUDE. B] [/vind dattie vaker moet meppen]


    Jaa dat dacht ik ook al, dat ze voor het huis kampeerde, dat heb ik in het vorige topic ook geschreven. Maar heeft dat nou geen gevolgen voor hem?


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Jaa dat dacht ik ook al, dat ze voor het huis kampeerde, dat heb ik in het vorige topic ook geschreven. Maar heeft dat nou geen gevolgen voor hem?

    Nou ik denk dat hij gewoon vrijgesproken wordt want ja, op een gegeven moment heb je het gehad. En stalken is ook verboden (:
    Verder vernielde ze z'n auto.
    Mja slaan mag niet, hoogstens een boete.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nou ik denk dat hij gewoon vrijgesproken wordt want ja, op een gegeven moment heb je het gehad. En stalken is ook verboden (:
    Verder vernielde ze z'n auto.
    Mja slaan mag niet, hoogstens een boete.


    Dus eigenlijk is alles in het voordeel voor hem, behalve dan dat slaan. Damn, ik hoop zó hard dat zij ook een boete krijgt of toch tenminste dat raam moet betalen.


    -

    Stalken is eng geloof me ik was het een paar weken, het is niet leuk echt niet!


    Some angels have no wings.

    En trouwens als je aan auto's komt had ik der ook geslagen :D de laatse ligt nog in coma(A)


    Some angels have no wings.

    Pufnographic schreef:
    (...)
    Dus eigenlijk is alles in het voordeel voor hem, behalve dan dat slaan. Damn, ik hoop zó hard dat zij ook een boete krijgt of toch tenminste dat raam moet betalen.

    Hij moet ook gewoon tegenaangifte tegen haar doen (: Straatverbod enzo, concertverbod.

    Cherished schreef:
    (...)
    Hij moet ook gewoon tegenaangifte tegen haar doen (: Straatverbod enzo, concertverbod.


    Mja, waarschijnlijk houdt ze zich daar toch niet aan. Volgens mij is dat zo iemand die alle regels aan haar laarzen lapt.


    -

    Weetje dat wijf loopt zich aan te stellen, dat kind is vals eceht ik heb er vaker me te maken gehad! en tom ken ook flink uit de hoek komen!


    Some angels have no wings.

    Dudes, ik heb het altijd al gezegd: Schijn bedriegt. Zoals het spreekwoord zegt: Het is niet alles goud wat blinkt óf wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten [/geniaal toch?] Maar oké, back 2 the point:
    Ik vind het ten eerste al zeer laf dat hij een meisje slaat. Jaja, als jongens meisjes slaan is dat meteen al érug laag, al is dat ter zelverdediging. Oké, het was terecht, maar hij had toch gewoon kunnen wegrijden. Like, met slaan zorg je alleen maar voor méér problemen. Hij had ze kunnen negeren en wegrijden, dan was dit allemaal niet gebeurt. Eigen schuld, dikke bult van állebei de kanten ^^ De meisjes moesten zo niet aandringen, maar Tom mocht niet slaan. Want nu gaan ze hem overhoren en tsjhaa ze hebben alles op camera.
    Tom, je zit in de shit boy ^^
    Damnit, waarom laten ze dat nu niet zien van die bewakingscamera's hoe hij heeft geslagen >=]

    Conspiracy schreef:
    Dudes, ik heb het altijd al gezegd: Schijn bedriegt. Zoals het spreekwoord zegt: Het is niet alles goud wat blinkt óf wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten [/geniaal toch?] Maar oké, back 2 the point:
    Ik vind het ten eerste al zeer laf dat hij een meisje slaat. Jaja, als jongens meisjes slaan is dat meteen al érug laag, al is dat ter zelverdediging. Oké, het was terecht, maar hij had toch gewoon kunnen wegrijden. Like, met slaan zorg je alleen maar voor méér problemen. Hij had ze kunnen negeren en wegrijden, dan was dit allemaal niet gebeurt. Eigen schuld, dikke bult van állebei de kanten ^^ De meisjes moesten zo niet aandringen, maar Tom mocht niet slaan. Want nu gaan ze hem overhoren en tsjhaa ze hebben alles op camera.
    Tom, je zit in de shit boy ^^
    Damnit, waarom laten ze dat nu niet zien van die bewakingscamera's hoe hij heeft geslagen >=]


    Hij kon wegrijden, maar veel nut had het toch niet, vermits ze hem stalkte :'D
    En dat laatste: 'Damnit, waarom laten ze dat nu niet zien van die bewakingscamera's hoe hij heeft geslagen >=]' -> ik wil het ook zien :X
    Maar hoe dan ook, ik vind dat hij goed gehandeld heeft.


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Hij kon wegrijden, maar veel nut had het toch niet, vermits ze hem stalkte :'D
    En dat laatste: 'Damnit, waarom laten ze dat nu niet zien van die bewakingscamera's hoe hij heeft geslagen >=]' -> ik wil het ook zien :X
    Maar hoe dan ook, ik vind dat hij goed gehandeld heeft.


    Hij hééft goed gehandeld, dat ontken ik ook niet ^^ Maar die meisjes hebben nu aangifte gedaan en Tom zit er wel mee opz'n dak.
    En trouwens, als ze hem stalkte? Al eenhele tijd? Waarom is Tom dan geen aangifte gaan doen voor stalking? Ik bedoel; Superster of niet, aangifte is aangifte...

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Hij hééft goed gehandeld, dat ontken ik ook niet ^^ Maar die meisjes hebben nu aangifte gedaan en Tom zit er wel mee opz'n dak.
    En trouwens, als ze hem stalkte? Al eenhele tijd? Waarom is Tom dan geen aangifte gaan doen voor stalking? Ik bedoel; Superster of niet, aangifte is aangifte...


    Maar zoals cherished zei: hij zal hoogstens een boete moeten betalen.
    En misschien dacht hij dat ze het op den duur beu zou worden om hem constant te volgen, of dat ze op den duur wel door zou hebben dat hij niet geïnteresseerd is. OF misschien heeft hij er gewoon niet aan gedacht om aangifte te doen, al zou hij dan wel dom zijn :X


    -

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Hij hééft goed gehandeld, dat ontken ik ook niet ^^ Maar die meisjes hebben nu aangifte gedaan en Tom zit er wel mee opz'n dak.
    En trouwens, als ze hem stalkte? Al eenhele tijd? Waarom is Tom dan geen aangifte gaan doen voor stalking? Ik bedoel; Superster of niet, aangifte is aangifte...

    Op dat halfuurtje of wat dan ook hoe lang het ook heeft geduurd aangifte doen voor stalking is nog al dom Oo daar komen ze toch te laat mee

    Cherished schreef:
    (...)
    Nou ik denk dat hij gewoon vrijgesproken wordt want ja, op een gegeven moment heb je het gehad. En stalken is ook verboden (:
    Verder vernielde ze z'n auto.
    Mja slaan mag niet, hoogstens een boete.

    Over hoe raar het ook mag klinken uit mijn mond (':
    maar voor deze ene keer stel je me is gerust met u woorden.