• Volgens dit artikel zou Tom helemaal niet hebben geslagen.
    http://nl.netlog.com/go/out/url=http%3A%2F%2Fwww.welt.de%2Fhamburg%2Farticle3564432%2FTom-Kaulitz-soll-handgreiflich-geworden-sein.html

    Update:Tom heeft wel geslagen.Dat heeft de politie gezien op de bewakingscamera's.Hij zal vandaag verhoort worden.Kijk maar naar het filmpje.
    http://www.youtube.com/watch?v=kQ9RUCgbb8c


    I need you like a heart needs a beat

    Oké

    Nja boeit me vrij weinig eigk ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Nou en.
    My boeit het eigenlijk niet.


    ' niks is wat het zijn moet '

    UPDATE:ZIE TEKST


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben benieuwd of het echt waar is. Waarschijnlijk is een groot deel opgeblazen.


    Think before you act.

    Indignation schreef:
    Ik ben benieuwd of het echt waar is. Waarschijnlijk is een groot deel opgeblazen.
    Jah maar er is toch een deel waar.Volgens de beelden van de bewakingscamera's.


    I need you like a heart needs a beat

    :Y) ik wil die bewakingscamera beelden zien, anders geloof ik der geen fock van, of als Tomaat zelf toegeeft! (baby)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tom becomes agressive.


    rules don't stop me

    Prodigy schreef:
    Wat had je nou gedacht? :'D
    Alles was enorm opgeblazen, maar van mij mocht hij eens goed doorslaan hoor. Dat die vuile stalkerhoeren lekker oprotten en de jongens met rust laten.


    idd.


    We can only learn to love by loving.

    TheFame schreef:
    (...)Jah maar er is toch een deel waar.Volgens de beelden van de bewakingscamera's.


    Mijn Duits is echt slecht, maar zeggen ze dat het deel dat Tom dat meisje slaat op bewakingsbeelden staat of het incident dat die meiden rond de auto staan?


    Think before you act.

    ik wil zien! dat hele filmpje plus slaan (duivel)


    Some angels have no wings.

    In het filmpje zeggen ze -denk ik- dat ze hem stalkte. Dan zou ik ook slagen hoor.


    -

    a 21 year old french girl took a photo of Tom through his car's window, Tom got out and they started to argue and suddenly Tom beat her in the face. he punched her so hard that she needed medical care..

    it's REALLY true, because the police saw it on the surveillance video of the gas station, where it happened. they confiscated the video. according to RTL it has been stated by the police in an official press release. Tom will be heard today. the girl is said to have "molested" Tom for quite a while.


    Waarom moet dat wijf dan een foto gaan maken van Tom? Meisjes slaan mag misschien laf zijn, maar toch. Ze verdiende het. [/waarom mogen jongens eigenlijk geen meisjes slaan en meisjes wel jongens? O,O]


    You'll never dream alone. <3

    Pufnographic schreef:
    In het filmpje zeggen ze -denk ik- dat ze hem stalkte. Dan zou ik ook slagen hoor.

    Japs en dat ze hem maar belven lastigvallen en niet weg wilde gaan.
    Volgens mij is het zo'n franse fan die voor hun huis kampeerde :)

    GOED DATTIE GESLAGEN HEEFT.
    YOU ROCK DUDE. B] [/vind dattie vaker moet meppen]

    a 21 year old french girl took a photo of Tom through his car's window, Tom got out and they started to argue and suddenly Tom beat her in the face. he punched her so hard that she needed medical care..



    it's REALLY true, because the police saw it on the surveillance video of the gas station, where it happened. they confiscated the video. according to RTL it has been stated by the police in an official press release. Tom will be heard today. the girl is said to have "molested" Tom for quite a while.

    correctie:
    Het waren 4 meiden, waarvan er eentje wel heel brutaal was. Tom zei dat ze weg moesten gaan, zij drukte peuk uit op auto. Hij pissed, en ruzie maken. Die 4 meiden bleven hem lastigvallen, en hij sloeg er uiteindelijk 1tje in dr gezicht. 1x.

    En die hij sloeg zou hem al langer hebben gestalkt. ^^