• zie titel. ik wil iemand vinden.
    maar die betrouwbaar is.
    aan niemand doorvertelt.
    vaak online is.
    niet erg vind om domme dingen aan te horen
    goed advies kan geven.

    dus.. zou je dit lijstje in willen vullen?
    Naam:
    Leeftijd:
    Hoeveel tijd online:
    Hoeveel mensen heb je al geholpen?
    Vind je het leuk om advies te geven?
    Heb je veel verstand van dat soort dingen?
    Reden waarom je mij wil helpen..;
    Nog iets kwijt?


    edit:
    ik heb al iemand gekozen. maar misschien kom ik nog wel eens bij jou.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Naam: kirstenn

    Leeftijd: 13

    Hoeveel tijd online: elke dag als ik niet op school ben

    Hoeveel mensen heb je al geholpen? ehm veel.xd

    Vind je het leuk om advies te geven? jaa hoor

    Heb je veel verstand van dat soort dingen? hangt er van af wat je geheimen zijn.=)

    Reden waarom je mij wil helpen..;
    omdat ik mensen graag help :$

    Nog iets kwijt?
    ik ben te vertrouwenn ! (A)

    Kusjee.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Naam: Dorien ^^

    Leeftijd: 16

    Hoeveel tijd online: bijna iedere dag

    Hoeveel mensen heb je al geholpen? pff 8-9 dit jaar ? ^^

    Vind je het leuk om advies te geven? best wel

    Heb je veel verstand van dat soort dingen? De mensen die ik "advies/mijn mening" gegeven heb zeggen vn wel ^^

    Reden waarom je mij wil helpen..; help graag mensen

    Nog iets kwijt? nope ^^


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    Naam: Tamara

    Leeftijd: 15

    Hoeveel tijd online:
    zoveel als mogelijk. eigenlijk allen off als ik op school bn of slaap ;)

    Hoeveel mensen heb je al geholpen?
    heel veel

    Vind je het leuk om advies te geven?
    Ja best wel

    Heb je veel verstand van dat soort dingen?
    De meeste zeggen van wel maar ik probeer gewoon het beste te doen ;)

    Reden waarom je mij wil helpen..;
    Niemand moet zijn gevoelsn opkroppen dat is niet goed ;) ik wil je graag helpen

    Nog iets kwijt?
    mij maakt het niet uit wie je kiest als je er zelf maar beter van wordt en niet met je gevoelens blijft zitten ;)
    succes;)
    xxxx


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zoek ook zo iemand... En ik wil jou geheimen best aanhoren, en als geheim bewaren, maar daarvoor wil ik geen lijstje invullen...


    Your make-up is terrible

    Tegen mij kan je alles zeggen. MAar ik zeg wel eerlijk ik luister wel, ik zeg niks door, maar ik zal ook niet echt mijn mening over de situatie geven. Tenzij je er expliciet om vraagt.
    En ja, ik schrik van niks =) , Ben misschien best wel gemeen , alleen met zulke dingen ben ik er voor iedereen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Naam: Lena.

    Leeftijd: 14.

    Hoeveel tijd online: Iedere dag van half 7 tot 9uur.

    Hoeveel mensen heb je al geholpen? Al vele mensen, sommige help ik nu nog. [/Wil niet ego klinken.]

    Vind je het leuk om advies te geven? Ja, ik vind het fijn om te kunnen helpen, maar als jij wil afvallen op een ongezonde manier, laat ik dat niet toe. Ik hou je niet tegen, maar geef je tips om het gezonder te doen.

    Heb je veel verstand van dat soort dingen? Ze zeggen van wel. Ik ben ook een 'Anoniem persoon' op school waar iedereen dan brieven aan kan schrijven en ik die beantwoord. Met tips enzo. Vandaar ook dat ik al vele mensen geholpen heb of nu nog help.

    Reden waarom je mij wil helpen..; Ik vind het gewoon fijn om andere mensen gelukkig te zien. En daar help ik dan ook graag bij.

    Nog iets kwijt? Het is je eigen keus wie je kiest, als ik jou niet aansta, ga ik niet doorzeuren. Als jij mij wél zou kiezen, blijf ik doorgaan tot het bittere einde. Dat wil zeggen, als jou problemen zijn opgelost.

    SuccesHunny<3


    everything, in time

    Ik zoek ook zo iemand... En ik wil jou geheimen best aanhoren, en als geheim bewaren, maar daarvoor wil ik geen lijstje invullen...
    Je mag alles tegen mij zeggen hoor. Ik ben misschien best wel gemeen, voor zulke dingen heb ik oor; en geef,ik ook een eerlijke mening als je dat wilt tenminste.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Naam: Joy
    Leeftijd: 14
    Hoeveel tijd online: Zowat elke dag? ^^
    Hoeveel mensen heb je al geholpen?: Dat ga ik niet bijhouden, en dat hoef ik ook niet. Als mensen hulp nodig hebben ben ik er. :Y)
    Vind je het leuk om advies te geven?: Sure, als je er iemand mee helpt.
    Heb je veel verstand van dat soort dingen?: Welk soort dingen? Ö
    Reden waarom je mij wil helpen..: I dunno. Omdat het altijd fijn is om iemand te helpen.
    Nog iets kwijt?: HOI. :Y)
    Biglist, maakt me bang. Nja, ik hoor het wel, denk ik? ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Naam: Lize
    Leeftijd: 14
    Hoeveel tijd online: wel, mijn broer en zus en ouders klagen altijd over hoeveel ik wel niet op quizlet zit, soms zelfs al om 8 uur 's ochtends en tot 23 uur 's avonds :X
    Hoeveel mensen heb je al geholpen: een getal kan ik er niet op plakken, maar ik help met plezier iedereen die ik moét helpen.
    Vind je het leuk om mensen te helpen: anders zou ik dit toch niet invullen?
    Heb je veel verstand van dat soort dingen? Misschien klinkt het arrogant, maar ik denk zelfs veel :'D
    Reden waarom je mij wil helpen: omdat ik zelf ook zo iemand nodig heb.


    All was well.

    Naam: Annelies

    Leeftijd:
    13

    Hoeveel tijd online: Gosh, ik ben eigenlijk elke dag online.

    Hoeveel mensen heb je al geholpen? Eigenlijk eerlijk? Ik heb wel al veel mensen geholpen en ze komen altijd naar mij met problemen of zo.

    Vind je het leuk om advies te geven? Tuurlijk, als ik iemand kan helpen sta ik er ook voor die mensen ^^

    Heb je veel verstand van dat soort dingen? Vermits er veel mensen zeggen van: Djeez Annelies, je moet psychiater of zo worden... Denk ik van wel (: Ik probeer gewoon te helpen waar ik kan want ik help graag mensen ^^

    Reden waarom je mij wil helpen..; Omdat ik niet wil dat er mensen ongelukkig zijn, zelfs al ken ik hun niet sùpergoed. Onlangs is er nog een meisje van Q. naar mij gekomen en ik heb haar proberen helpen waar ik kon (: Ik zie niet graag ongelukkige mensen en heb zelf ook al eigenlijk veel meegemaakt dus ik weet wel wat sommige dingen kunnen doen ^^ Problemen daar moet je over praten en ik wil er gewoon zijn voor mensen met problemen (:

    Nog iets kwijt? Noujhaa, als er nog mensen zijn die hun verhaal kwijt kunnen: Je kan bij mij terecht of zo,? x'D

    Voor de lol :
    Naam: Barbara.
    Leeftijd: 13
    Hoeveel tijd online: Dan moet ik voor je kijken, lang iniedergeval.
    Hoeveel mensen heb je al geholpen? Stuk of 4 ?
    Vind je het leuk om advies te geven? Ja.
    Heb je veel verstand van dat soort dingen? Ja, als 11 jarig kind, heb ik ooit eens een meisje uit de pinerie geholpen. Alleen jammer dat haar verhalen fake waren.
    Reden waarom je mij wil helpen..; Omdat ik graag mensen wil helpen en ik ben geïntreseerd in de mens :'d
    Nog iets kwijt? HOI. nee, grapje. Je mag altijd bij me komen,

    (...)Je mag alles tegen mij zeggen hoor. Ik ben misschien best wel gemeen, voor zulke dingen heb ik oor; en geef,ik ook een eerlijke mening als je dat wilt tenminste.


    Ik vertrouw jongens daar niet meer in...


    Your make-up is terrible