• Hier kunnen jullie alles vertellen
    over jullie genantste schoolmomenten.

    Je hoeft je niet te schamen!!!!!

    ik heb geen genante moment denk ik

    XXX

    Elke middag.


    -

    Vorig jaar, toen flikkerde ik over een stoel, stond ik op, flikkerde ik over de volgende.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    OMG haha, nauw oktober 2007 in die maand ik zat in de derde en het was een donderdag en de bel was net gegaan en we kwamen net van aardrijkskunde, en ik ben aan het praten met Evelien en Rani en we gaan van de trappen en ik met me domme kop let niet op, en slaag een trede over baf daar lag ik op de grond iedereen aan het staren, en het ergste is dat ik me voet er behoorlijk bij zeer gedaan heb,- uitgerokken gewrichtsbanden- met als gevolg dat ik daar nog steeds mee rond loop, me voet doet elke dag pijn, ><


    *He's the one.

    Ik en een vriendin zaten elkaar onder de kont te trappen terwijl me arm in arm liepen zegmaar, toen bleef mijn voet haken en vielen we van de trap :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Er heeft iemand mijn kom soep uit mn handen geduw, tenmidden van de refter en iedereen lachte en riep enzo, echt schaamtelijk...
    maar twas wel mijn schuld niet, ik haat de jongen die dat deed nog steeds héél erg..


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Vallen in het midden van de speelplaats, maar ik denk dat wel iedere leerling dat een keertje voor heeft. Dat hoop ik althans :'D.


    Tanya is de beste.

    Op de speelplaats vallen doordat een jongen mij duwde.
    En vervolgs gad ik hem een trap tegen zijn kont toen ik nog op de grond lag en toen sprong ik recht en heb ik die jongen onder zijn voeten gegeven en ik heb hem ook nog eens geslagen. :Y)

    Ik was tussen 2 tafels aan het hangen. Ik zei:'Jongens moet je opletten!' iedereen kijkt.... Ik blijf gewoon stil hangen. Toen viel ik! ><


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik rende eens achter een jongen aan, hij ging stil staan ik knal tegen hem op. Ik viel en voelde aan mijn tanden, jahoor tand gebroken ;D


    -

    ik ben vanmiddag nog fakking hard gevallen. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    uhm het was een tijdje geleden.. en ik had weer eens 'ruzie' met de jongens van de bouw, en toen ging de bel.. dus ik loop de trap op maar 1 zo'n joch maakt nog een opmerking, waarop ik me omdraai en een opmerking terug maak, niet uitkijk, en van de trap donder x]
    en natuurlijk vriendelijk maar keihard word uitgelachen

    Tegen een paal lopen in het midden van de speelplaats?
    Na niet veel hadden het gezien dus niet zo erg.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Met de fiets gevallen toen de school uit was:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik was met mijn hak in de mat blijven hangen.


    A. ikmisje.