• Jah mensen het zal niet juni maar september worden.Naar het schijnt.Ze moeten de perfecte timing en singele's nog uitkiezen.
    Ik kan de foto hier niet oploaden hier op Quizlet omdat het een jpg bestand is.Maar ik haal deze info en foto.van deze clan http://nl.netlog.com/clan/TOKIOHOTEL0/photo/photoID=5999973#photos op netlog.dus als je er lid van bent kun je het zelf bekijken.

    Mensen ik geloof dit zelf ook maar half,ikzeg alleen maar wat ik op de foto heb gezien.


    I need you like a heart needs a beat

    Denk je nu echt zelf dat het al in juni gaat uitkomen? ><
    Maak daar maar juli - augustus van.

    Het was mei toch?
    In januari stond in bravo dat ze de liedjes nog aan het kiezen waren niet dan? 0.o
    Als dit waar is, denk ik dat ze nog niet begonnen zijn ö
    xD

    bullshit als je het mij vraagt


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    LUI!


    &#9829; I am Satan's Angel.

    wééral verplaatst xd'. Ze zouden beter zeggen dat het album helemaal niet uitkomt.


    None but ourselves can free our minds.

    ik geloof het niet, waarom zouden ze anders nu al beginnen met hun officiële site te vernieuwen enzo? Als ze beginnen met die niet meer toegankelijk te maken en dus aan het vernieuwen zijn betekent dat dat hun album al (bijna) klaar is.. /denk ik/

    Het wordt een beetje raar xD ik bedoel, hij zou eerst vorig jaar september al komen!


    Listen to eachother, before it's too late.

    Op de officiele THhyve staat het ook, bericht van Universal zelf, dus waarschijnlijk is het wel echt waar.

    Maargoed, we zien wel:Y)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik had het eigenlijk best wel verwacht, en misschien is het niet eens waar, ofzo?:'D


    ok

    hahahahaha xD
    volgensmij liegen ze gewoon de heletijd&
    hebben ze helemaal geen album& zijn ze er
    ook niet mee bezig & zijn ze lui aan het doen
    ergens op vakantie =']


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    hahahahaha xD
    volgensmij liegen ze gewoon de heletijd&
    hebben ze helemaal geen album& zijn ze er
    ook niet mee bezig & zijn ze lui aan het doen
    ergens op vakantie =']



    Whaha x'D
    Omgosh, jawh!
    En wij maar denken dat ze hard aan het werk zijn voor ons XD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    september is wel ver weg he..... zou die uberhoupt nog uitkomen??

    Bagger bagger bagger. Ze zijn echt baggerslecht geworden. Twee jaar, we wachten al fucking twee jaar! Gsus.


    Life is hard and then we die

    -Wacht braaf tot het op de officiële site staat-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    het zal tog in mei komen of loop ik nouw weer agter?