• Jah mensen het zal niet juni maar september worden.Naar het schijnt.Ze moeten de perfecte timing en singele's nog uitkiezen.
    Ik kan de foto hier niet oploaden hier op Quizlet omdat het een jpg bestand is.Maar ik haal deze info en foto.van deze clan http://nl.netlog.com/clan/TOKIOHOTEL0/photo/photoID=5999973#photos op netlog.dus als je er lid van bent kun je het zelf bekijken.

Mensen ik geloof dit zelf ook maar half,ikzeg alleen maar wat ik op de foto heb gezien.

I need you like a heart needs a beat

sukkels > <

Some people make the world special just by being in it

sukkels > <
    Wie?

I need you like a heart needs a beat

Goedzo Tokio Hotel.
    Zo verliezen jullie alleen maar fans, hé. >.<''

You move me ......... Kurt

en dan gaat het van september naar december en en dan word het weer verplaatst naar volgend jaar, en dat kan ik voorspellen :Y)

Dat dacht ik precies ook!

Hey love.

(...)Wie?

Tokio Hotel?

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Hoppa, stel het weer uit.

Ik geloof dat ik pas het album te horen krijg als ik een rolator nodig heb en een gehoorapparaat.

Think before you act.

Hoppa, stel het weer uit.

Ik geloof dat ik pas het album te horen krijg als ik een rolator nodig heb en een gehoorapparaat.

naa met een beetje geluk word het gereleased op mn begrafenis over laten we eens zeggen 80 jaar

i need you like a heart needs a beat.

(...)
    naa met een beetje geluk word het gereleased op mn begrafenis over laten we eens zeggen 80 jaar

Waarschijnlijk ben je dan al vergeten hoe de band heette, de jongens en hoe ze eruit zagen, hoe de liedjes gingen...

Kortom: je bent alles van ze vergeten.

Think before you act.

(...)

Waarschijnlijk ben je dan al vergeten hoe de band heette, de jongens en hoe ze eruit zagen, hoe de liedjes gingen...

Kortom: je bent alles van ze vergeten.

ja dat zeker.

gaat hier dan ook nog op:
    beter laat dan nooit?

ze mogen nou ook wel met een verdomd goed album komen hoor. al die tijd.

i need you like a heart needs a beat.

(...)
    ja dat zeker.

gaat hier dan ook nog op:
    beter laat dan nooit?

ze mogen nou ook wel met een verdomd goed album komen hoor. al die tijd.

Als ze nou eens een datum hadden gezegd en zich daar ook aan konden houden, maar nu wordt het steeds uitgesteld en niemand weet iets zeker, het zijn steeds maar geruchten.

En dan maken ze zowel een Engels als Duits album. Ik zou zeggen: vlieg op met dat Engels, Duits is waar ze mee doorgebroken zijn, Duits heeft de meeste emotie in de muziek (mijn mening dan). Ze hebben geen Engels album te hebben, waarschijnlijk alleen voor Amerika, maar ze hebben Amerika niet nodig.

Think before you act.

Agh jah het was te verwachten voor mijn doen danXd

Some angels have no wings.

Jippiieee, nog langer wachten (Alhoewel ik het niet echt geloof)
    Normaal was het album al lang uit -.-

Let the Night embrace you

Tja. Dan hoor ik het album vast niet meer, lig ik me al te vervelen in mijn graf.
    Dit was eigenlijk te verwachten.
    But ik kan die foto niet zien, heb net pas een Netlog account aangemaakt. 8]

-

ik kan dat plaatje niet zien >.<

Tokio Hotel is geil ^^.

Pah, and they did it again. ><

Tanya is de beste.