• Toen ik vandaag weer on-line kwam had ik een aantal mailtjes van mensen die zich zorgen om mij maakten. Maar dat hoeft niet want het gaat heel goed met me. Ik was even niet on-line omdat Esther en ik telkens samen aan het chillen waren. Dus wees gerust: er is niks met me aan de hand. Dat mijn arm gekneusd was kwam door Esther omdat ze me een knuffel wou geven en iets te hard trok.

    xx Lovewings (niet Esther [MissXxBitch])


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Geen idee over wie of wat het gaat, Maargoed... Fijn om te horen dat het goed gaat. :Y)


    A. ikmisje.

    o gelukkig ;O


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Er klopt iets niet aan jou verhaal.. Want in je andere topic zeg je dat ze je heeft geslagen.. en dat ze je bedreigd heeft... Iets klopt niet... ik weet niet wat maar het klopt gewoon niet


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Er klopt iets niet aan jou verhaal.. Want in je andere topic zeg je dat ze je heeft geslagen.. en dat ze je bedreigd heeft... Iets klopt niet... ik weet niet wat maar het klopt gewoon niet


    Dat verzin je!!
    Het klopt gewoon allemaal!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    (...)

    Dat verzin je!!
    Het klopt gewoon allemaal!

    Je mag niemand zomaar beschuldigen. Waarom zou ze dat verzinnen? Precies of ze niks anders te doen heeft.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik weet niet of ik het moet geloven.. misschien heeft Esther haar account gehackt of zow.. en zit ze nu berichten te type.. ik kan natuurlijk niet weten of het zo is.. maar ik maak me nog steeds zorgen.. Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    Je mag niemand zomaar beschuldigen. Waarom zou ze dat verzinnen? Precies of ze niks anders te doen heeft.


    Doe ik niet!
    Weet niet waarom ze dat zou verzinnen dat moet je aan haar vragen!
    Misschien heeft ze niks anders te doen!


    Ik weet niet of ik het moet geloven.. misschien heeft Esther haar account gehackt of zow.. en zit ze nu berichten te type.. ik kan natuurlijk niet weten of het zo is.. maar ik maak me nog steeds zorgen.. Xx


    Dan geloof je het tog niet! Ze heeft mijn account niet gehackt het is mijn BFF. Ze typt nu helemaal geen berichten! Heb je er bewijs voor? en stop met zorgen maken want ik ken je niet eens laat staan dat ik je wil kennen

    Xx Emma (niet esther)


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    (...)

    Dan geloof je het tog niet! Ze heeft mijn account niet gehackt het is mijn BFF. Ze typt nu helemaal geen berichten! Heb je er bewijs voor? en stop met zorgen maken want ik ken je niet eens laat staan dat ik je wil kennen

    Xx Emma (niet esther)



    Nou zeg,..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Zijn we weer lekker vriendelijk :'D
    he bah, meid ik maak me zorgen, is alles wel goed? o.o'

    ga me nou niet geloven hé


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)


    Nou zeg,..

    En we blijven nog steeds heel vriendelijk tegen elkaar op Quizlet. : )


    Tanya is de beste.

    emma chill ff, damn weetje wat míj dan tenminste opvalt is dat je heel anders schrijft.. ik heb dat oowk hoor maar bij jou is het like in een klap.. en nou geloof ik je wel, maar ik snap het volkomen waarom mensen zich nog zorgen maken en dit overbezorgde poedelkonijn maakt zich sowieso zorgen dus daar hoef je niet over te twijfelen :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    en waarom hún zich druk maken is om dit topic;
    het is gewoon tegenstrijdigwat je verteld, dat kun je hun niet kwalijk nemen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=30377


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT