• Wie heeft er een goed idee voor een eindexamenstunt? :3

    x.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Over wat moet het gaan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm, maakt niet uit ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En wat bedoel je met stunt?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zie HappyKiss. Ik snap het eigenlijk ook niet echt oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    als je de kluisjes kan verplaatsen, moet je die allemaal voor de deur zetten of je moet de deur verplakbantiseren xD of je moet overal plastic bekertjes zetten of je moet de school bezetten dat zelfs leraren er niet inkunnen en die er wel inkomen natspuiten met een waterpistool of je moet de kachel op gevaarlijk warm zetten of op ijskoud. of je moet een feestje maken of je moet alle tafels op elkaar zetten in alle lokalen of je moet de stoelen verstoppen

    nja er zal vast wel iest tussenzitten xd

    xoxo


    Stop holding me under and let me breathe.

    @Happykiss & Tranquillity :
    Gwn, iets wat we met z'n allen kunnen doen aan het eind van het (examen)jaar (aan het eind van het examen). wat de leraren niet verwachten x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    als je de kluisjes kan verplaatsen, moet je die allemaal voor de deur zetten of je moet de deur verplakbantiseren xD of je moet overal plastic bekertjes zetten of je moet de school bezetten dat zelfs leraren er niet inkunnen en die er wel inkomen natspuiten met een waterpistool of je moet de kachel op gevaarlijk warm zetten of op ijskoud. of je moet een feestje maken of je moet alle tafels op elkaar zetten in alle lokalen of je moet de stoelen verstoppen

    nja er zal vast wel iest tussenzitten xd

    xoxo

    Hmm, denk het ><' En kan die kluisjes niet verplaatsen ._. En als we alle stoelen moeten gaan verstoppen, zyn we heeeel lang besig xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    op de speelplaats lopen in je ondergoed en dan gilln: TOMFREAKSKE IS THE BEST! xDXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    De school in brand steken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    op de speelplaats lopen in je ondergoed en dan gilln: TOMFREAKSKE IS THE BEST! xDXx

    Typisch jij :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    Hmm, denk het ><' En kan die kluisjes niet verplaatsen ._. En als we alle stoelen moeten gaan verstoppen, zyn we heeeel lang besig xd


    je kan ook de hele school volleggen met ballonnen..

    bij ons op school blijven ze met alle examenjaarmensjes de hele nacht op school en zelfs de politie helpt ze met klieren. dus ze hebben alle tijd en veel mensen xd


    Stop holding me under and let me breathe.

    ooveral ballonen of plastic beketjes neer zetten, zodat je bijna niet kan lopen XD


    -

    Hahha thx allemaal ;]
    Ik heb ook 1, maar is een beetj fantasie ^^ :
    De sleutel van de directeur stelen & 's nachts een feest houden x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    als je de kluisjes kan verplaatsen, moet je die allemaal voor de deur zetten of je moet de deur verplakbantiseren xD of je moet overal plastic bekertjes zetten of je moet de school bezetten dat zelfs leraren er niet inkunnen en die er wel inkomen natspuiten met een waterpistool of je moet de kachel op gevaarlijk warm zetten of op ijskoud. of je moet een feestje maken of je moet alle tafels op elkaar zetten in alle lokalen of je moet de stoelen verstoppen

    nja er zal vast wel iest tussenzitten xd

    xoxo
    Die waterpistolen deden ze vorig jaar bij ons. Alleen dan lieten ze het alarm af gaan zodat iedereen naar buiten ging waar hun met waterpistolen stonden. 1 Leraar wist niet dat het een grap was en begon op een jongen in te meppen, en toen ging die jongen die leraar achteruit duwen. Die leraar ligt nu nog steeds in het ziekenhuis met hersenletsel ;o;o

    OT; geen idee..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij ons Hadden ze laten om roepe dat alle leraren in de pauze naar buiten moest komen.kwamen ze niet zijn ze met emmers water naar de leraarenkamer gegaan en water naar binnen gegooit en in de aula >< Best cool .^^en heb niet echt een idee wat je kunt doen.


    it's true; i love you.