• Weetje hoe kwaad sommige Tokio Hotel fans mij kunnen maken?
    Ik zou hen een kogel door het hoofd willen jagen, hun kop ineen willen rammen, hen overrijden met een truc. Dat ze wegrotten in de hel en nooit meer licht mogen zien!
    En hoe dúrven jullie nog te zeggen dat Tokio Hotel niets voor ons doet? Hoe dúrven jullie!? Vinden jullie dat gek, ofzo? En nee, daar gaat dit topic niet over, ik zeg dit even omdat ik net een topic zag, niets persoonlijks.
    Die jongens hebben hun héle leven voor ons opgegeven! Natuurlijk hebben ze dat contract zélf getekend, maar als ze geweten hadden wat de toekomst zou brengen, als ze geweten hadden wat de 'fans' met hen zouden doen...
    Wat is de bedoeling van dat 'kampeerding' voor hun opnamestudio eigenlijk? En dan nog wat, dat kamperen voor die studio is één ding, maar er godverdomme ínbreken? Gewoon om wat foto's te trekken? Wát is er zo speciaal aan die foto's? Dat ze die jongens eens met rust laten! Ze zijn doodsbang van de fans.
    SCARED TO DEATH.
    Ik hoop hé, dat er heel snel een eind komt aan Tokio Hotel. Want jullie, de zogenaamde fans, maken hen kapót!

En neem dit niet té persoonlijk, ik weet dat jullie hier op Quizlet niet degenen zijn die aan dat kampeerding meedoen, maar sommigen onder jullie zijn wél even erg en niet zo goed bij hun hoofd.

(...)ja ik vind ook dat de fans niet zo mogen reageren het gaat erover oO mr als ze al meer als 20 liedjes hebben dan kunnen ze toch al een heel mooi album uitgeven niet xD ? en ze kunnen ondertussen wel naar feestjes gaan in LA ? dat klopt ook niet
    dus niet dat ik voor de fanstalkerazzis ben helemaal niet oO

Read this upside down: 370HSSV 0773H

(...)ja ik vind ook dat de fans niet zo mogen reageren het gaat erover oO mr als ze al meer als 20 liedjes hebben dan kunnen ze toch al een heel mooi album uitgeven niet xD ? en ze kunnen ondertussen wel naar feestjes gaan in LA ? dat klopt ook niet

Omg, asjeblieft. Een album maken gaat echt niet op een twee drie. Je moet er echt heel veel werk insteken en het is heel erg vermoeiend. En ja, die feestjes mogen er ook wel eens af. Ze hebben ook rust verdiend en ze zijn beroemd en ze zitten in Las Vegas? Wat zou jij doen? Niet alles draait om hun album maken en hun fans een plezier doen. Maar echt niemand lijkt dat te snappen. --' Ze hebben nog altijd hun eigen leven ook.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Je hebt helemaal gelijk. Ze hebben gewoon geen leven meer. Eigenlijk zouden ze die kampeerders een dikke vette boete moeten opleggen.

-

Wrm denk je dat ik de laatste tijd TH een beetje aan de kant schuif en me op andere dingen richt?
    Ik word helemaal gek! Sirieus, die fans maken me gek! En het lange wachten op het album ook, maar goed, dat ff aan de kant gezet. Die fans sporen niet helemaal! Het is gewoon verstikkent!
    En het ergste is dat door die "slecht, geflipte" fans, wij ook zo gezien worden, alle TH fans zijn ineens zoals die druiloren! Gwn niet eerlijk!
    Ik richt me de aankomende tijden ff op andere bandjes en Twilight, want dit word me teveel. Hoeveel ik ook van TH houd...

-

Soms wenste ik dat ik geen fan was. Ik schaam me gewoon voor dat soort fans. Ze denken alleen maar aan zichzelf.

-

Mee eens.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

amen.

Some people make the world special just by being in it

vrolijke pasen.

oja, heb ik al gezegd dat ik vind dat je gelijk hebt? Nee? Wel, je hebt gelijk hoor. :Y)

oja, heb ik al gezegd dat ik vind dat je gelijk hebt? Nee? Wel, je hebt gelijk hoor. :Y)

Nu wel. :Y)
    Jij ook vrolijk Pasen. :'D

Soms wenste ik dat ik geen fan was. Ik schaam me gewoon voor dat soort fans. Ze denken alleen maar aan zichzelf.

Inderdaad, ik schaam me dood.
    Laatst vroeg mijn moeder of ik nog fan was en ik had serieus veel moeite om 'ja' te zeggen. Niet omdat ik geen fan meer zou zijn, dat ben ik nog wel, maar gewoon omdat ik de omschrijving van een Tokio Hotel fan niet zo heel erg flatterend vind. ><

Ik ben het zó hard met jou eens.

If you want me to listen, whisper...

Amen to that one!
    ja, sla me maar op m'n kop.
    Ik wilde hier -serieus- net een topic over starten. MAAR DUBBELTOPICS MOGEN NIET.
    Ahahaha. $$

ok

Ben het helemaal met je eens meid<33
    En dat van die kampeer dinges is gewoon heel erg GESTOORD.

I'm agree with you ^^

Ice-cream Rockt more than you x3