• Vinden jullie ook de verhalen enzo allemaal onrealistisch worden?
    gaat allemaal over geesten en toveren :S

    ik maak me er niet druk om
    ik vertel mijn mening
    zelfs op deze site word je al niet meer gerespecteerd als je je mening zeg

    Wat is er mis met fantasie-verhalen? Dat is ook gewoon een manier om de wereld eens los te laten en je verbeelding de vrije loop te laten gaan. Zulke verhalen kunnen net zo fantastisch zijn als de realistische. Soms vinden mensen het gewoon leuk om de grenzen van het mogelijke te overschrijden d.m.v toveren, geesten etc. Dat is het nu juist. Een beetje loskomen van het aardse x'D Maar je kan ook fantasie met realistisch vermengen. Ik bedoel; de personen in die verhalen hebben toch ook gevoelens en een personaliteit net als alle andere mensen hier op de wereld? That's my opinion =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik maak me er niet druk om
    ik vertel mijn mening
    zelfs op deze site word je al niet meer gerespecteerd als je je mening zeg



    Mag ik vragen waar dat op slaat? wie respecteerd jou mening niet dan?. Wij hier vertellen ook gewoon onze mening maar, We zeggen niet dat jou mening verboden is hoor.


    Sometimes it's best not to care.

    ik maak me er niet druk om
    ik vertel mijn mening
    zelfs op deze site word je al niet meer gerespecteerd als je je mening zeg

    O jawel hoor, alleen is deze mening een beetje vaag, aangezien veel/meer dan de helft van de verhalen hier onrealistisch zijn! :Y)


    -

    Alleen al als er bekende mensen in komen is het onrealistisch. Maar de onrealistische dingen maken het juist leuk. Niemand wil over het saaie leventje van een dood normaal persoon lezen n__n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alleen al als er bekende mensen in komen is het onrealistisch. Maar de onrealistische dingen maken het juist leuk. Niemand wil over het saaie leventje van een dood normaal persoon lezen n__n



    Mee eens.


    Sometimes it's best not to care.

    voor je reactie geeft, lees dan wat ik onrealistisch vind, verhalen met geesten en spoken dat vind ik onrealistisch

    Alleen al als er bekende mensen in komen is het onrealistisch. Maar de onrealistische dingen maken het juist leuk. Niemand wil over het saaie leventje van een dood normaal persoon lezen n__n


    Indeed :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    voor je reactie geeft, lees dan wat ik onrealistisch vind, verhalen met geesten en spoken dat vind ik onrealistisch

    Maar die kunnen ook heel realistisch zijn met de zo gevoelens eno:Y)


    -

    voor je reactie geeft, lees dan wat ik onrealistisch vind, verhalen met geesten en spoken dat vind ik onrealistisch

    Maybe bestaan spoken en geesten wel. Dat weet niemand dus een verhaal met geesten en spoken hoeft niet onrealistisch te zyn. (=


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    voor je reactie geeft, lees dan wat ik onrealistisch vind, verhalen met geesten en spoken dat vind ik onrealistisch



    Missgien vind JIJ dat onrealistisch,er zijn ook wel verhalen over,die de mensen missgien zelf wel hebben meegemaakt met geesten of spoken.. en dan kan je wel zeggen ik geloof daar niet in,want het is nep en bestaat niet.Maar dat zeg jij,missgien zien anderen dat wel anders;)

    Btw; je moet mijn reacties niet boos opvatten hoor =]


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    Maybe bestaan spoken en geesten wel. Dat weet niemand dus een verhaal met geesten en spoken hoeft niet onrealistisch te zyn. (=

    Auch, die zit Rose^^


    Music is the new sex

    (...)


    Missgien vind JIJ dat onrealistisch,er zijn ook wel verhalen over,die de mensen missgien zelf wel hebben meegemaakt met geesten of spoken.. en dan kan je wel zeggen ik geloof daar niet in,want het is nep en bestaat niet.Maar dat zeg jij,missgien zien anderen dat wel anders;)

    Btw; je moet mijn reacties niet boos opvatten hoor =]


    ik word er ook niet boos om ;)
    maar het lijkt wel of iedereen me van mn mening af wilt helpen :S

    Is dit dan zo erg onrealistisch?
    Mening graag? Btw, het 1e deel is wel onrealistisch :Y)


    -

    (...)
    Maybe bestaan spoken en geesten wel. Dat weet niemand dus een verhaal met geesten en spoken hoeft niet onrealistisch te zyn. (=

    DAT heb ik ooit is echt gedacht Fred want toen dacht ik van wie is er dan begonnen met die verhalen enz. want alle sprookjes en andere fantasie verhalen zijn op andere verhalen gebaseerd van dieren en wezens en toen heb ik besloten dat iemand ooit echt een weerwolf ofzo heeft gezien maar dat niemand hem geloofd. -toen was ik 10 jaar ofzo-


    The soul needs autumn.