• Oke,sebiet gaan we dus uit eten,of straks.En dat word dus naar een chinees.Terwijl ik echt geen fan ben van chinees eten --'

whaha ik moet dat ook binnekort schat want wij hebben een bon van 75€ gratis eten bij de chinees van mijn canadese kennis gekregen :X

We can only learn to love by loving.

Wij gingen gisteren uit eten. PIZZERIAAAA : D

whaha ik moet dat ook binnekort schat want wij hebben een bon van 75€ gratis eten bij de chinees van mijn canadese kennis gekregen :X

Oooh man des zo jfldsfldfdfjdm (': mrja,heel stiekem hoop ik dat ze naar dat europees restaurant gaan,daar heb ik nog dingens dat ik wel lust x)

Ik vind naar de Chinees gaan wel leuk :Y) Wokken enzo :Y)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Wij zijn nog nooit naar de Chinees uit eten gegaan x]

Ik vind naar de Chinees gaan wel leuk :Y) Wokken enzo :Y)

Ieeeeuw nee wok is vies :'d

Gha,ik zal in jou plaats meegaan als jij in mijn plaats een week naar zee gaat (cat)

The soul needs autumn.

(...)
    Ieeeeuw nee wok is vies :'d

Ik vind het lekker :9~ :9~ :9~ Maar ik hou niet van die inktvisringen die ze daar hebben (puh)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Vraag of je niet mee hoeft ? :'D

If You Don't Dance You hate Your Parents.

ik ga straks naar de Mcdonalds [:

And all the girls in the front row scream your name.

(...)

Ik vind het lekker :9~ :9~ :9~ Maar ik hou niet van die inktvisringen die ze daar hebben (puh)

maar ik lust niks uit de zee :') dus da is indd ook vies xD

Wij gingen laatst uiteten bij een japans restaurant, blehh :'3

I don't need words to feel those lips.

Wij zijn net gaan brunchen bij Van de Valk in Gilze of Rijen (weet niet meer x])! Is lekker, nu zit ik helemaaaaaal vol :x

-