• Vandaag heb ik voor het allereerst in mijn hele leven géén paaseieren gekregen. Zelf niet zo'n miniem eitje, en ik vind dit niet kunnen en mijn ouders willen er geen geven en zelf ga ik echt geen paaseieren kopen (cat)
    Maar wie heeft er nog zo van die egoïstische ouders die hun kinderen niets geven.
    ps. Volgens mij heeft de paashaas mijn ouders opgestookt (cat)

The soul needs autumn.

(...)

O_o Nietes.. ='] ik heb me gister misselijk gegeten in die dingen en nu haat ik ze

God, ik heb niet eens de kans gekregen om me misselijk te eten. Niet eerlijk.
    -is nog steeds in staking-

The soul needs autumn.

Ik krijg er altijd, ook al ben ik ondertussen 17.
    Maar het viel enorm tegen, het zijn er geen lekkere.
    Ik en mijn mama hadden nog zo gezegd tegen mijn vader dat hij ze bij de bakker moest kopen.(cat)

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik haat paaseitjes :X is dat erg?

Je bent niet de enige, mijn tweelingzus die haat dat ook! :'P

If you had never come out of the blue, I would've stay

Big deal, ik heb ook niets gekregen.
    Behalve 15 euro belwaarde dan van mijn tante.

Het enige wat ik heb gekregen is een Stokbroodje met brie. en een normaal gekookt ei --' .

me ouders haten me Geniale Snotsnor gwn :'D . ze nemen gwn wraak op me omdat ik daar mee over straat liep x'].

If You Don't Dance You hate Your Parents.

ik heb een hele grote mand vol chocola gekregen en van die gekookte eieren die door een kip is gelegd, maar dan mooi is geverfd. (=

You'll never dream alone. <3

Bij ons staan er een paar op de tafel en ik krijg strakjes een chocolade paashaas van mijn papa ;o

I don't need words to feel those lips.

ik heb thuis allemaal paseieren ben gewoon misselijk van :S

ik heb wel paaseitjes gegeten xd

maar misschien krijg je morgen eitjes??

xD

xoxo

Stop holding me under and let me breathe.

demijn gaan scheidn dus ma hb ik vndg ni gezien , ze heeft me wel wakker gesmst om me vrolijk pasen te wensen x) en pa heeft me dubbelzoveel zakgeld gegeven omdat het pasn was^^ en m'n oma weet dt ik geen paaseieren moet dus..heeft ze speciaal voor mij bokkepootjes gekocht:Y)(K)liefhaar^^
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Ik heb een echt reuze paashaas gekregen, echt reusachtig ... en natuurlijk ben ik niet zo'n fan van chocolade, dus ik heb in totaal de oren opgegeten, men pa de kop, en men ma heeft heel het hazenlijf binnengespeeld ...
    Gezellig hé Pasen, volgende keer vraag ik wel ged aan dat konijn

Ik kreeg wel een Chocolade paashaas, en paaseitjes. Maar dan haten je ouders je, je gewoon als ze je niks geven x"D:Y)

Ik heb er juist iets te veel opgegeten:X

I am an idiot, I move.

Waarom mag je geen paaseitjes?!! O.O

Als je maar een ananas hebt..

By du waai, mijn topic over Paaseieren werd verplaatst naar off-topics en die van Lindsey niet ! ö

All was well.