• heey
    ik ben muziek aan het luisteren en het vald me op dat die teksten allemaal zo logiesch of onlogiesch zijn
    bijvoorbeeld(logiesch)
    -bij TH: verboten sind vebote(=veboden zijn veboden)
    -bij Within temptation: You can't kill what has been killed before(Je kunt niet doden wat al eerder gedood is)
    -en bij nightwish:First day of love never comes back(Eerste dag van de liefde komt nooit terug)

    goh menen ze het nouw echt
    en sommigen zijn weer onlogiesch(ik bedoel hier mee dat ik er niet uit kanhale wat ze bedoelen)
    bijvoorbeeld
    bij Evanescence: And I'm pouring crimson regret and betrayal(en ik huil karmijnrode spijt en verraad)
    ik snap niet eens wat ze huild
    bij nightwish: Alone without himself(allen zonder zichzelf)
    ik wist niet dat je zonder je zelf kan zijn

    ik heb er weer een gevonden(onlogiesch)
    blackmore's night and i'm feeling blau(en ik voel me blouw)?

    het zijn wel mooie liedjes maar ze zijn altijd of heel logies of heel onlogies
    is jullie dat ook opgevallen?
    meschien niet echt interesand maar ik heb niks beter te doen dus...

    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    je kan er wel rekening mee houden dat veel mensen dat zijn
    het is niet je plicht om fouten te verbteren alleen als mansen je dat vragen en ik kan wel tegen kritiek je moet niet dingen over mij gaan zechen als je me niet eens kent


    Ditto, babycakes.
    Als tolk moet ik fouten verbeteren. Ik ben nou eenmaal zo. Get over it already. Zo erg is het toch niet?
    Ik ken niet iedereen, dus jou ook niet. Net als je al zei. Ik weet dat veel mensen dyslectisch zijn, maar ik kon helemaal niet weten dat jij dat ook was.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Oh year, in het Engels: feeling blue betekent triestig zijn. =] Gewoon even dat je het weet, dan is dat misschien al wat logischer.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Ditto, babycakes.
    Als tolk moet ik fouten verbeteren. Ik ben nou eenmaal zo. Get over it already. Zo erg is het toch niet?
    Ik ken niet iedereen, dus jou ook niet. Net als je al zei. Ik weet dat veel mensen dyslectisch zijn, maar ik kon helemaal niet weten dat jij dat ook was.

    als mensen er om vragen ze vrage of je dat wil doen ik heb je niks gevraagt dus houw je kometaar voor je en ik bne er over heen
    is het zo moielijk om rekening te houden dat mensen meschien niet wille verbeter worden door iemand die denkt dat ze het beter weet
    en kap met dat ge babycakes dat is irritant


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Oh year, in het Engels: feeling blue betekent triestig zijn. =] Gewoon even dat je het weet, dan is dat misschien al wat logischer.

    dat weet ik nu wel er staan ook ander dingen leer lezen!!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    leer eens prate I mean DITTO o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    als mensen er om vragen ze vrage of je dat wil doen ik heb je niks gevraagt dus houw je kometaar voor je en ik bne er over heen
    is het zo moielijk om rekening te houden dat mensen meschien niet wille verbeter worden door iemand die denkt dat ze het beter weet
    en kap met dat ge babycakes dat is irritant


    See, honey, in this case denk ik niet dat ik het beter weet. Ik weet het gewoon. Ik spreek 6 (en meer) verschillende talen, en vloeiend dan nog, ook. Als het over talen gaat weet ik het dus toch wel even beter. Ik zei al dat het mijn bedoeling niet was je te beledigen. Als dat je irriteert dan is er een probleempje somewhere in that cutesy little head of yours.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    leer eens prate I mean DITTO o.O


    Ditto is een woord. Misschien niet in het Nederlands, maar ik praat dan ook twee talen door elkaar.
    Learn to pick your fights.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    See, honey, in this case denk ik niet dat ik het beter weet. Ik weet het gewoon. Ik spreek 6 (en meer) verschillende talen, en vloeiend dan nog, ook. Als het over talen gaat weet ik het dus toch wel even beter. Ik zei al dat het mijn bedoeling niet was je te beledigen. Als dat je irriteert dan is er een probleempje somewhere in that cutesy little head of yours.

    kap met engels praten het is een nl/belgies site niet een engelse dus
    en mach ik je hartelijk felicoteren dat je 6 (en meer) verschillende talen vloeiend kan spreken

    boeie ik ken de (bijna) hele nederlandse geschiedenis uit mijn kop(en meer)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)

    Ik heb je niet beledigt. Ik kon moeilijk weten dat je dyslectisch bent. Het is gewoon mijn plicht om de fouten van andere te verbeteren. Als je niet tegen kritiek kan dan ben je toch wel op de verkeerde site. Er zitten hier veel mensen die zeggen wat ze denken, en ik ben een van hun.


    waar staat het bordje op de site van kom hier als je kritiek wilt :O

    ik heb het niet gezien hoor :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    kap met engels praten het is een nl/belgies site niet een engelse dus
    en mach ik je hartelijk felicoteren dat je 6 (en meer) verschillende talen vloeiend kan spreken

    boeie ik ken de (bijna) hele nederlandse geschiedenis uit mijn kop(en meer)


    Nu ga ik dus wel wat zeggen =] Ik ga jou reacties niet meer lezen want ik irriteer me aan je fouten.
    Lotsa lotsa love,
    Ghost.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    See, honey, in this case denk ik niet dat ik het beter weet. Ik weet het gewoon. Ik spreek 6 (en meer) verschillende talen, en vloeiend dan nog, ook. Als het over talen gaat weet ik het dus toch wel even beter. Ik zei al dat het mijn bedoeling niet was je te beledigen. Als dat je irriteert dan is er een probleempje somewhere in that cutesy little head of yours.


    woow opscheppe ook nog

    ik kan ook zoveel dingen die jij niet kan. dat ga ik hier toch ook niet zitte verkondige

    wordt volwasse -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    waar staat het bordje op de site van kom hier als je kritiek wilt :O

    ik heb het niet gezien hoor :O


    Omdat het er niet staat. Ik bedoel gewoon, c'mon, niet iedereen is bang van de waarheid.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Nu ga ik dus wel wat zeggen =] Ik ga jou reacties niet meer lezen want ik irriteer me aan je fouten.
    Lotsa lotsa love,
    Ghost.

    dan kan je gelijk weg van Q want zij is niet de enigste met dyslexie...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    Omdat het er niet staat. Ik bedoel gewoon, c'mon, niet iedereen is bang van de waarheid.

    neej ook niet iedereen hoeft jouw gezeik te pikken


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    Nu ga ik dus wel wat zeggen =] Ik ga jou reacties niet meer lezen want ik irriteer me aan je fouten.
    Lotsa lotsa love,
    Ghost.

    en ik irriteer me aan jouw en dan doe je dat toch lekker
    aan die fouten kan ik niks doe DYSLECTIEweer je nog?

    en ik ben teminste niet zo dom als jij


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥