• heey
    ik ben muziek aan het luisteren en het vald me op dat die teksten allemaal zo logiesch of onlogiesch zijn
    bijvoorbeeld(logiesch)
    -bij TH: verboten sind vebote(=veboden zijn veboden)
    -bij Within temptation: You can't kill what has been killed before(Je kunt niet doden wat al eerder gedood is)
    -en bij nightwish:First day of love never comes back(Eerste dag van de liefde komt nooit terug)

    goh menen ze het nouw echt
    en sommigen zijn weer onlogiesch(ik bedoel hier mee dat ik er niet uit kanhale wat ze bedoelen)
    bijvoorbeeld
    bij Evanescence: And I'm pouring crimson regret and betrayal(en ik huil karmijnrode spijt en verraad)
    ik snap niet eens wat ze huild
    bij nightwish: Alone without himself(allen zonder zichzelf)
    ik wist niet dat je zonder je zelf kan zijn

    ik heb er weer een gevonden(onlogiesch)
    blackmore's night and i'm feeling blau(en ik voel me blouw)?

    het zijn wel mooie liedjes maar ze zijn altijd of heel logies of heel onlogies
    is jullie dat ook opgevallen?
    meschien niet echt interesand maar ik heb niks beter te doen dus...

    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    Ik erger me rot aan mijn leerkracht Engels die een prachtige visie heeft over dat dyslectie.

    wat voor visie dan?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    wat voor visie dan?

    Eentje die niet in jouw voordeel werkt.

    (...)
    Eentje die niet in jouw voordeel werkt.

    dat ken ik mijn natuurkunde leraar wil me ook niet geloven terwijl hij het niet heeft en ik al me hele leven gek word ik van dat soort mense


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Je moet je fantasie kunnen gebruiken, anders snap je het nooit. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    nee dat ben ik niet nee (denk ik altans want ik snap niet wat je bedoel)

    Volgens mij wel.
    Volgens mij heb ik jou op msn, omdat ik jou liedjes van NW zou sturen.. toch? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    dat ken ik mijn natuurkunde leraar wil me ook niet geloven terwijl hij het niet heeft en ik al me hele leven gek word ik van dat soort mense

    Ha, ik wist niet dat je dat had hea (: Ik dacht dat je weer zo'n achtjarig kindje was >_< ik bied mijn excuses aan want een kennis van me heeft dat ook en ik weet dat dat verschrikkelijk vervelend is :'d ik begrijp dat je er gek van word (:

    Je moet je fantasie kunnen gebruiken, anders snap je het nooit. ._.

    ik gebruik mijn fanatsie ne ik dank heel diepzinneg maar sommige zijn gewoon te onlogiesch en andere te logiesch


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    1 ik ben dislecties dus houw je kop over hoe ik schrijf!!
    2 heuvels kunnen nooit kijken hallo het zijn zoud hopen met gras


    Again,
    1. Ik ben tolk, dus screw you. Ik verbeter alle fouten bij Engels die ik zie.
    2. Poetry, Fantasy, Brains.

    Now get over that bridge you were meant to build ages ago.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)
    Ha, ik wist niet dat je dat had hea (: Ik dacht dat je weer zo'n achtjarig kindje was >_< ik bied mijn excuses aan want een kennis van me heeft dat ook en ik weet dat dat verschrikkelijk vervelend is :'d ik begrijp dat je er gek van word (:

    dankje en geef niet hoor maar mijn natuurkunde leeraar zei dat vrijdag en ik ben nog steets kwaat op die vent daaarom reageer ik nu zo heftig dat was niet persoonlijk op jouw bedoelt


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)

    Again,
    1. Ik ben tolk, dus screw you. Ik verbeter alle fouten bij Engels die ik zie.
    2. Poetry, Fantasy, Brains.

    Now get over that bridge you were meant to build ages ago.

    ik ben dyslecties dus ik word gek van mensen zoals jouw
    en ik heb fatasie en hersen!!
    en nu ga je denke dat ik dom ben maar welke brug bedoel je er zijn er nogal veel zie je (nee niet letterlijk)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    ik ben dyslecties dus ik word gek van mensen zoals jouw
    en ik heb fatasie en hersen!!
    en nu ga je denke dat ik dom ben maar welke brug bedoel je er zijn er nogal veel zie je (nee niet letterlijk)


    Ik heb je niet beledigt. Ik kon moeilijk weten dat je dyslectisch bent. Het is gewoon mijn plicht om de fouten van andere te verbeteren. Als je niet tegen kritiek kan dan ben je toch wel op de verkeerde site. Er zitten hier veel mensen die zeggen wat ze denken, en ik ben een van hun.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Over die brug, dat komt van iets helemaal anders.
    'Don't like me? Cry yourself a river, build a bridge and get the fuck over it.'
    Die brug.

    (Ik wil echt niet gemeen zijn, hoor, maar ik vind het gewoon dom dat mensen zoiets zeggen en er dan niet tegen kunnen dat ze kritiek krijgen.)


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Ik heb je niet beledigt. Ik kon moeilijk weten dat je dyslectisch bent. Het is gewoon mijn plicht om de fouten van andere te verbeteren. Als je niet tegen kritiek kan dan ben je toch wel op de verkeerde site. Er zitten hier veel mensen die zeggen wat ze denken, en ik ben een van hun.

    je kan er wel rekening mee houden dat veel mensen dat zijn
    het is niet je plicht om fouten te verbteren alleen als mansen je dat vragen en ik kan wel tegen kritiek je moet niet dingen over mij gaan zechen als je me niet eens kent


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Over die brug, dat komt van iets helemaal anders.
    'Don't like me? Cry yourself a river, build a bridge and get the fuck over it.'
    Die brug.

    (Ik wil echt niet gemeen zijn, hoor, maar ik vind het gewoon dom dat mensen zoiets zeggen en er dan niet tegen kunnen dat ze kritiek krijgen.)

    ik ken die brug niet ne nwat zij ik waar ik geen kritiek op kon hebben ?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    Volgens mij wel.
    Volgens mij heb ik jou op msn, omdat ik jou liedjes van NW zou sturen.. toch? ><

    o dat bedoel je ja dat ken ik maar ik wist wel wie ze waren en ik heb meer dan een paar leidjes hoor en laat dat door stturen maar zitten ik krijg ze van een vriendin


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;