Nou ik heb een titel nodig voor een voetbal-verhaal
Het gaat over:
Een meisje van 19 jaar oud genaamd Kim en haar ouders zijn allebei 100% Nederlands en zij zelf is in het hart van Nederland geboren namelijk Amsterdam en je raad het al,haar ouders hebben haar helemaal Nederlands opgevoed met Nederlands eten enzo,ze lust geen eten uit andere landen.Haar vader's broer is Marco van Basten dus Marco is haar oom. Ze mogen mee naar Oosterijk voor het EK. Maar dan pntmoet ze spelers van andere landen en krijgt ze een soort relatie met 1 van die spelers,maar 1 probleem hij is niet Nederlands dus hoe reageren haar ouders hierop???
WETEN JULLIE HIER EEN LEUKE TITEL VOOR?
HET LIEFST IN HET ENGELS
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Titel voor voetal verhaal
Titel voor voetal verhaal - Quizzen promoten
-
2 juli 2008 - 15:003 juli 2008 - 11:48
Ok, wat jij wilt!
Fight for you're love, cause it worth it
3 juli 2008 - 11:48ja, dat iszo.. maar de verhaallijn is hetzelfde -_-
You can't win the match if you can't beat the best.
3 juli 2008 - 11:49Ok, wat jij wilt!
wtf ga je sarcastisch doen dan? ik verwijt haar toch niets? -_-You can't win the match if you can't beat the best.
3 juli 2008 - 11:49(...)
dat kan... ik verwijt haar ook niets hoor -_-
het is gewoon: ik heb er een ek verhaal opgezet, en nu verschijnen er over Ek verhalen.. dat vind ik gewoon wanabe
Ik heb ook een EK verhaal -_-'
Alleen gaat die van my dan over de dochter van Rafael van der vaart. Ik wou ff iemand die niet zo heel bekend was by buitenlandse teams. Als je in 't buitenland Cristiano Ronaldo zegt weet iedereen over wie je het hebt. Maar als je Rafael van der vaart zegt, weet byna niemand hetRose houdt van Renée&Benjamin . <3
3 juli 2008 - 11:50(...)
wtf ga je sarcastisch doen dan? ik verwijt haar toch niets? -_-
Meiden, geen ruzie he
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
3 juli 2008 - 11:50(...)
Meiden, geen ruzie he
Idd wat DamnRoses zegt...
Je gaat toch geen ruzie maken
Om een stomme Quiz ?3 juli 2008 - 11:52(...)
Idd wat DamnRoses zegt...
Je gaat toch geen ruzie maken
Om een stomme Quiz ?
Laat het gewoon
Pas als het er echt verdacht veel op gaat lyken kan je het aan de mods zeggen en die doen er vast wel wat aan
Maar zolang iemand door je geinspireerd is en er ook een verhaal over maakt, maar dan iets anders. Laat het gewoon !Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
3 juli 2008 - 11:53jah,,, ik weet.. maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand me af zit te zeiken die me neit kent.. verder ben ik heel vredelievend hoor... geheheh(A)
You can't win the match if you can't beat the best.
3 juli 2008 - 11:56jah,,, ik weet.. maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand me af zit te zeiken die me neit kent.. verder ben ik heel vredelievend hoor... geheheh(A)
Okey dan
Maar ff voordat je dalyk gaat denken dat ik je idee af heb gepakt. Ik heb ook een EK- verhaal.
Maar dan gaat het over het dochter van Rafael van der vaart die met d'r BF, Zusje en de BF van d'r zusje ruzie krygt om Ibrahim Affelay -_- Want ze zyn alle 4 op Ibrahim.
Wil je 't ff zeggen als hy te veel op jou verhaal lykt?
Dan pas ik hem namelyk wel ff aanRose houdt van Renée&Benjamin . <3
3 juli 2008 - 12:00(...)
Okey dan
Maar ff voordat je dalyk gaat denken dat ik je idee af heb gepakt. Ik heb ook een EK- verhaal.
Maar dan gaat het over het dochter van Rafael van der vaart die met d'r BF, Zusje en de BF van d'r zusje ruzie krygt om Ibrahim Affelay -_- Want ze zyn alle 4 op Ibrahim.
Wil je 't ff zeggen als hy te veel op jou verhaal lykt?
Dan pas ik hem namelyk wel ff aan
als k t zo lees lijkt ie niet heel erg op die van mij
xXYou can't win the match if you can't beat the best.
3 juli 2008 - 12:02(...)
als k t zo lees lijkt ie niet heel erg op die van mij
xX
Okey Dan is 't goed
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
3 juli 2008 - 13:56Niet echt orgineel meer hea.
Beetje afgepakt van MissArshavin.
En zij vind het niet helemaal leuk dat deze quizen worden afgepakt, want zij kwam met dit idee -_-'
Zoek iets orgineels:S
Voor zo ver ik weet is Nederland ene vrij land en ik wist pas laat dat MissArshavin ook een verhal had want ik dacht eraan door xPersianter ofzo alleen wou ik er een eigen draai aangeven door een strenge Nedelandse familie de'r aan te koppellen.3 juli 2008 - 14:00ik heb ook een voetbal verhaal en ik vroeg aan missarshavin of ze het goed vond zo kan je het ook oplossen als je iets vraagt is het meestal wel goed maar mijn verhaal lijkt niet egt op dat van haar vindt ik
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
3 juli 2008 - 14:15Heb je trouwens al een naam voor je verhaal??
Fight for you're love, cause it worth it
3 juli 2008 - 14:39