• Echt waar, ik heb deze week, 1keer mcDonalds gegeten en die zelfde avond frieten in de youth hostel en dan 1keer spagethie (hoejehetookschrijft) en dan 1keer pizza, dus nu moet ik op dieet, oO


    *He's the one.

    Ach pure zever, moet immers niet.^^
    Gewoon zorgen dat je nu zoiets niet doet en het is goed genoeg^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wrm doe ik ook zo vaak en ik heb nog nooit complexen ovr men lichaam gehad en nog nooit kritiek gekregen van me o zo openhartige familie & vrienden

    of als het echt nodig is sport het eraf.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Sure. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb zelf een dieet gemaakt: Elke dag water drinken, veel water en ik ben nu al zeker drie kilo vermagert n.n

    Ik krijg heel de tijd commentaar van men moeder dat ik te dik ben, >< Niet echt leuk als je het mij vraagt. Ja er waren mensen die elke dag naar de McDonalds gingen dus:Y)


    *He's the one.

    Wees blij met jezelf hoe je bent.


    A. ikmisje.

    Probeer gewoon nièt meer tè snoepen :Y)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    jezus doe niet zo moeilijke :S als je een week ongezond eet maar wel in beweging ben hoef je echt niet meteen op dieet:S

    Ik krijg heel de tijd commentaar van men moeder dat ik te dik ben, >< Niet echt leuk als je het mij vraagt. Ja er waren mensen die elke dag naar de McDonalds gingen dus:Y)


    welkom bij da club ='] maar ik trek me er niks van aan want de ene week eet ik haast niks en een andere week veelste veel dus ik vind dat ik genoeg weeg enz en dat ik niet hoef te dieten


    We can only learn to love by loving.

    Alsof je van dieëten afvalt.. --'


    Als je maar een ananas hebt..

    dieeten is heel slecht voor je als je nog in ge groei bent!!
    dus doe gewoon un weekje iets minder snoepen, en met ipv met de bus of auto met de fiets te gaan, nu met dit mooie weer is dat ookw nog lekker, en je word en bruin van!:D
    en van zo iets kom je egt niet heel veel bij:P,..
    de laatste week vn sgool hebben wij alleen maar de eerste 2 uur les,..man ik wil niet wete hoevaal ik vorg jaar in die week de macdrec heb gezien, of hoeveel kilo ijs ik in totaal nieer binne ht gewerktxD
    en zo veel was ik ook niet aangekomen:P

    de beste dieët(en de enige die echt werkt) is gezond eten en veel sporten meer niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Hahahah, probeer zoals meerdere al zeiden niet te snoepen :P , ik ben er ook mee bezig en hou het al een paar DAGEN vol xD


    Niet geschoten is altijd mis..