• Is nie te harden!

    echt serieus.

    Ik word echt shaggerijnig van sommige mensen hier alleen omdat ze echt niet normaal kunnen reageren op topics. Het boeit me niks als je een opmerking maakt of het niet leuk vind maar je kunt nog altijd wel normaal doen. Ik krijg echt soms de neiging om echt ruzie te gaan maken met mensen hier alleen omdat ik jullie zo irritant vind.

    En ik zeg neit dat ik niet irritant ben maar het valt nu gewoon fcking op.

    Ik wil weer dat het vorig jaar was weetje want toen waren er genoeg vrolijke mensen.


    We can only learn to love by loving.

    You're so damn right :8 Nee, maar het is soms wel zo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    You're so damn right :8 Nee, maar het is soms wel zo.


    vond ik nou ook.


    We can only learn to love by loving.

    ...
    Oké dat klopt.
    Uhm... Zelf ben ik ook wel in sjaggie, maar ik bied ook gelijk excuus aan.
    Ik moet eigenlijk me mond maar houden, want anders krijg ik ruzie x/


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ...
    Oké dat klopt.
    Uhm... Zelf ben ik ook wel in sjaggie, maar ik bied ook gelijk excuus aan.
    Ik moet eigenlijk me mond maar houden, want anders krijg ik ruzie x/


    met mij niet. ik geef ook toe dat ik soms shaggie ben maar ik ga dat niet op mijn mede mens afreageren.


    We can only learn to love by loving.

    Idem.
    Sommige vallen je soms echt aan als je een topic maakt fso. o.o


    Don't be a drag, just be a queen.

    Mwah, ik kan je gedeeltelijk gelijk geven, maar ook gedeeltelijk ongelijk =P
    Het hangt van moment tot moment af.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Idem.
    Sommige vallen je soms echt aan als je een topic maakt fso. o.o

    Oh ja...
    Van:
    Help!
    Blablablabla
    Reactie:
    Ja nou en? Blabla!
    :@


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik wou dat het spammen niet was verboden, of dat er nog mensen op het off-topic kwamen.
    Maarja, ik ben nu van het spammen af, en nu kom ik na een tijdje weer op het forum, en ik merk het ook wel een klein beetje. Zo erg is het toch niet hoor (: Ik heb op site's gezeten waar het véél erger was.

    je hebt wel gelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omygoad,
    je hebt wel gelijk.
    maar soms zijn er van die mensen, ach ja.
    ruzie-ruzie. 'kom vechten dan!'

    Idd. Ik vind dat als je niks zinnigs te zeggen hebt, dan moet je gewoon je mond houden. Misschien kwets je elkaar dan, omdat toevallig een paar personen chagarijnig zijn.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is zo, maar er zijn steeds andere mensen die je erboven op helpen. Mensen waarmee je soms meer lol hebt dan je real life friends. Mensen die steeds weer een lach op je gezicht kunnen toveren. Mensen zoals Nicol <3


    All was well.

    Oh ja echt he.
    Beginnen ze chagerijnig te doen en dan zeggen ze 'Sorry, heb vandaag mijn dag niet'. =='


    I live for the applause, you will die for it.

    hahaha chagrijnig rotkind (cat)
    Agoss mensen jullie hebben t vrolijkste kind van Q pissed gemaakt. Well done -klapt-

    Ik moet me ook soms inhouden tegen mensen of ik kan die anders hard gaan kwetsen.Maarja (: da moete er maar bij nemen,u eigen te kunnen inhouden xD