• heej:D
    nou ik loop nu dus stage in un supper leuke winkel:D(www.musicmac.nl) dus volgende week moet ik daar nog naartoe, en afgelopen week ben ik er ook geweest.
    het is een hele leuke winkel, ze verkoopen vet veel CD's en LP's, als je iets zoekt, en ze hebben het daar niet is de kans groot dat je het ergens anders ook neit vind, maar nu dus mijn probleem.
    ik ben niet de enige stagist daar, er loopt nog een andere stagist rond, een jonge, bard, hijs niet van mijn sgool of zo hijs oowk ouders als mij, maar hij is gabber!!
    en ik ben dus vet bang voor hem!:S
    nn donderdag moest ik oowk gabber muziek vn hm luisteren, nn nou het was niet heel verkeerd, maar totaal niet mijn ding, maar dat durfde ik dus niet te zegge, net als dat ik tege hem niet durf te zegge dat ik nike air *** vindxD
    want ik ben bang dat hij me pijn doet:(
    maar dr kome oowk vet veel gabbers:O
    en ze zijn egt eng:O
    wat vinde jullie dat ik het beste kan doen??:P
    srrie als je zelf gabber bent of zo,..zeg dat dn oowk ff nn jah over hoe gabbers doen of zo,..want ik wil ht egt wete:O!!:P

    Dat zijn ook maar mensen hoor. En hij gaat je heus niet doodsteken als je zegt dat je die muziek niks voor jou vindt.

    als je ze kent zijn dat wl leuke kerelz ze ,
    ik kom goed overeen met een gabber en die is echt lache ^^
    en zoals hierboven word gezegd, het zijn ook maar mensen --'


    Gilles (ll)

    Dat zijn ook maar mensen hoor. En hij gaat je heus niet doodsteken als je zegt dat je die muziek niks voor jou vindt.


    ja , je reactie vind ik ook overdreven. Dat is hokjes plaatsen

    praat gewoon es met hem , misschien is ie gewoon een grote knuffelbeer. Ik ken vele afschrikwekkende jongens die echt lief zijn als je ze goed kent (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    -Ahum- Ik kén gabbers en hun zijn de liefste en leukste mensen die ik kén. Geef hem/haar gewoon een kans, zo moeilijk is dat niet hoor.

    jah oowkej,..
    ik snap het, ik plaats mensen normaal oowk nooit in hokjes,..daarom vind k ht wel heel kut dat ik dat met gabbers wel doe:S
    ma dat komt gwn omdat ik ooit un half bn aangerand door un dronke persoon, nn da was toevallig un gabber(ht had net zo goed un nerd of zo kunne zijnxD) maja,...nn nouja ik heb eigelijk heel wijnig kontkt met gabbers en zo(bij mij op sgool zit dr geen:P)

    maar dan nog die andere gtagist deet tog best wel eng, en dan is hij oowk nog anderhalve kop groter als mijxD

    maar ik probeer gwn uns relaxd met hm te prate:)

    gabbers zijn écht super aardig =]
    aardiger dan de meeste mensen
    ze zijn vet droog=]


    It's not the same without you.

    Ik zie er ook eng uit, en ik bijt ook niet. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)

    ja , je reactie vind ik ook overdreven. Dat is hokjes plaatsen

    praat gewoon es met hem , misschien is ie gewoon een grote knuffelbeer. Ik ken vele afschrikwekkende jongens die echt lief zijn als je ze goed kent (flower)

    Whatthefuck, hokjesplaatsen?

    jah k heb wel al gemerkt dat ze droog zijn:P

    ma k weet dus niet of ze nou wel of niet aardig zijn omdat k dr nog bijna niet mee te maken heb gehad, dus ik dnek oowk dat het me een beetje overvald, want eigelijk meerendeel vn mn leve heb ik nog nooit met gabbers gepraat, nn nu loop k stage nn zijn dr voor 50% gabbers in de winkel, dus k denk dat het me beetje overvald omdat ze een hele uitgesproken kledingstijl en muziekstijl hebben, maar de muziek vind ik best oke, als k ooit niets meer aan rock zou vinden, zou ik daar nog wel eens iets aan kunnen gaan vinden:P

    maar als iedereen zegt dat ze aardig zijn dan begin ik gwn helemaal op nieuw, alle ervaringen die k ooit met gabbers heb gehad probeer ik gewoon te vergeten nn begin gwn opnieuw:P

    Gewoon normaal doen, misschien bouw je er wel een vriendenkring op. Je veroordeelt ze eigenlijk op hun uiterlijk.


    Niet geschoten is altijd mis..

    als hij je zou slaan moet je dat tegen de baas zeggen dan ben je zo van hem af ^^

    Gewoon normaal doen, misschien bouw je er wel een vriendenkring op. Je veroordeelt ze eigenlijk op hun uiterlijk.


    nee ik veroordeel ze niet op hun uiterlijk of hoe ze doen!

    ik heb gewoon in het verlede slechte ervaringen met ze gehad, waardoor ik dat dus denk,..en ik weet ht is heeeeeeeel erg ultra slecht van me!!!
    k vind ht oowk egt dom omdat ik bij mn vriende op sgool altijd de eerste ben die zegt dat je mensen niet moet veroordelen en normaal doe ik ht oowk niet,...maja k ga gwn opnieuw probere,...want zoals jullie allemaal al zijde,..ht zijn oowk ma mensen:P

    -Ahum- Ik kén gabbers en hun zijn de liefste en leukste mensen die ik kén. Geef hem/haar gewoon een kans, zo moeilijk is dat niet hoor.

    Inderdaad. 1 van mijn beste vrienden is gabber. I Don't Care! He's Friendly.


    Behind every great man there’s a great woman

    -Ahum- Ik kén gabbers en hun zijn de liefste en leukste mensen die ik kén. Geef hem/haar gewoon een kans, zo moeilijk is dat niet hoor.


    Hé, wij zijn toch de liefste en leukste mensen? (baby)


    Your make-up is terrible

    wat is een gabber dan eigenlijk? [/domheid]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?