• jha mensen ik verveel me x.x
    zo'n mooi weer ist nie & k mag nie afspreken..
    dus bdacht k me wrm stel k die persoontjes van quizlet eens niet een vraag, waar ik zelf niet eens een perfect antwoord op heb x.x


    -Wat is het belangrijkste in het leven?/Waar gaat het in het leven om?

    Let op! Slechts één ding noemen x.x

    x


    It's just me hunney

    zoveel mogelijk genieten van alles en nog wat totdat het niet meer kan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waar gaat het leven om. Hmm, ik vind dat echt een moeilijke vraag waar je niet zo maar méteen op kan antwoorden. Maar ik denk gewoon je ding doen, hoe jij denkt dat het beste is en waar je zélf het beste bij voelt.


    Tanya is de beste.

    GELD!
    Nee grapje ^^
    Vrienden
    tenminste dat is het belangrijkste in mijn leven... ^^
    x


    ga k je daar lkkr op commentaar geven(A)
    vrienden zijn nooit voor altijd want je sterft niet tegelijk x.x

    x


    It's just me hunney

    (...)

    ga k je daar lkkr op commentaar geven(A)
    vrienden zijn nooit voor altijd want je sterft niet tegelijk x.x

    x

    maar ze zijn geweldig, hoe lang je ze ook bij je hebt ^^ ze geven je ervaring in het leven, leren je nieuwe dingen etc etc <3
    x

    Just live your life with proud ^^.


    I want my bloody cheese now!^^

    ok ik ben weer uit mn philosofische bui hahaha hoe fout kun je iets schrijven x.x

    x


    It's just me hunney

    Muziek.


    You move me ......... Kurt

    Angst?
    Ik denk dat er geen reden is dat je leeft. De meesten leven, omdat ze niet dood willen. En dat is omdat ze bang zijn dat dat erg(er) is (dan leven)? Dus angst?


    Mew <3

    love, mercy and dreams.
    (liefde, vergevenis en dromen) =]


    It's not the same without you.

    (...)

    liefde is geen illusie want liefde bestaat wel degelijk.. jij voelt tog ook liefde voor je ouders, of een ander belangrijk persoon?

    x
    Ik voel geen liefde bij mijn vrienden of ouders. daar voel ik vriendschap voor. Liefde is iets bedacht door de natuur om het mannetje bij het vrouztje te krijgen (bij de normale gang van zaken).


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    2* komt iemand je halen dan?
    denk je dat je anderen nog kan zien?

    x
    Niemand komt mij halen.
    Ja, ik denk dat je ook andere zielen ziet maar geen contact mee kan hebben.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Ik voel geen liefde bij mijn vrienden of ouders. daar voel ik vriendschap voor. Liefde is iets bedacht door de natuur om het mannetje bij het vrouztje te krijgen (bij de normale gang van zaken).


    hunney! xD
    hormonen & liefde verschillen ook =|
    x'D voor je ouders voel je tog wel meer dan vriendschap? die hebben je tenslotte opgevoed en grotendeels door hen ben jij zoals je nu bent x.x

    x


    It's just me hunney

    Waar gaat het leven om. Hmm, ik vind dat echt een moeilijke vraag waar je niet zo maar méteen op kan antwoorden. Maar ik denk gewoon je ding doen, hoe jij denkt dat het beste is en waar je zélf het beste bij voelt.


    dat denk k ook.

    x


    It's just me hunney

    love, mercy and dreams.
    (liefde, vergevenis en dromen) =]


    liefde hadden we al uitgesloten, al is het wel mooi. vergeven is heel belangrijk! en dromen is gewoon leuk om te doen x'D maar hunney k vroeg maar één dingetje =)

    x


    It's just me hunney

    (...)

    hunney! xD
    hormonen & liefde verschillen ook =|
    x'D voor je ouders voel je tog wel meer dan vriendschap? die hebben je tenslotte opgevoed en grotendeels door hen ben jij zoals je nu bent x.x

    x
    Iets meer dan vriendschap.


    Niet geschoten is altijd mis..