• jha mensen ik verveel me x.x
    zo'n mooi weer ist nie & k mag nie afspreken..
    dus bdacht k me wrm stel k die persoontjes van quizlet eens niet een vraag, waar ik zelf niet eens een perfect antwoord op heb x.x


    -Wat is het belangrijkste in het leven?/Waar gaat het in het leven om?

    Let op! Slechts één ding noemen x.x

    x


    It's just me hunney

    (...)

    jha maar zoals je argumenten en subargumenten hebt.. zijn er ook gevolgen en oorzaken x.x

    x

    Tja wie zal het zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hm, ik denk dat het wel per persoon verschilt, maar ik denk dat iedereen geluk wilt.


    wat is geluk volgens jou? x.x

    x


    It's just me hunney

    Je bent wel in een fylosofische bui vandaag zég.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)

    daar denk k ook wel eens aan..
    maar wrm kun je dan niks herinneren? x.x
    en als je bijvoorbeeld in je vorige leven heel slecht was.. gloof k dat men vindt dat je daar in dit leven voor gestraft moet worden en andersom maar wat als je in dit leven juist heel lief bent?? of snap k deze theorie niet x.x

    x

    Náh, ik vind zelf, om mijn gedachtes over je 1e vraag hier los te laten:
    Je moet ervaring krijgen, en dat kan het beste met een nieuw begin.. Denkik.
    En het kan ook zijn, dat als je in je vorige leven heel slecht was, je een nieuwe kans krijgt in het nieuwe leven. En de 'goede' personen juist hun ervaring uitbreiden, of op andere vlakken ervaring moeten krijgen.
    Nja, zo denk ik er kinda over :'DD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je bent wel in een fylosofische bui vandaag zég.


    k denk altijd zo eiglijk x.x

    x


    It's just me hunney

    (...)
    Náh, ik vind zelf, om mijn gedachtes over je 1e vraag hier los te laten:
    Je moet ervaring krijgen, en dat kan het beste met een nieuw begin.. Denkik.
    En het kan ook zijn, dat als je in je vorige leven heel slecht was, je een nieuwe kans krijgt in het nieuwe leven. En de 'goede' personen juist hun ervaring uitbreiden, of op andere vlakken ervaring moeten krijgen.
    Nja, zo denk ik er kinda over :'DD


    ok tnx voort nieuwe denkbeeld x.x

    x


    It's just me hunney

    Hoe zou je het leven nou ooit in een zin kunnen omschrijven?
    Zo'n veranderend en onstabiel begrip kan je moelijk vastleggen in één woord.

    Misschien heb ik dan een woord gevonden: jezef.
    Alles wat je doet heeft indirect te maken met anderen en alles wat je doet begint vanuit jezelf.

    Hoe zou je het leven nou ooit in een zin kunnen omschrijven?
    Zo'n veranderend en onstabiel begrip kan je moelijk vastleggen in één woord.

    Misschien heb ik dan een woord gevonden: jezelf.
    Alles wat je doet heeft indirect te maken met anderen en alles wat je doet begint vanuit jezelf.


    oewwwh goeie x.x
    maar je hebt niet over alles de keuze in je leven x.x

    x


    It's just me hunney

    (...)

    ohja? x.x als liefde niet zou bestaan..
    zouden er nog mensen zijn x.x

    x


    Als liefde het belangrijkste is en er is geen liefde op de wereld, zoiu dat dan gelijk betekenen dat er geen mensen zijn?
    Zou een doel dat niet aanwezig zou zijn de héle mensheid wegvagen?

    (...)

    ok tnx voort nieuwe denkbeeld x.x

    x

    Sarcasme of niet? :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    oewwwh goeie x.x
    maar je hebt niet over alles de keuze in je leven x.x

    x


    Daar heb je trouwens een goed woord!
    Keuzes
    Maar als ik het over 'jezelf' heb, heb ik het niet persé over keuzes, maar opvattingen van emoties en situaties en de reacties daarop. En de dingen die je doet. Maar je hebt gelijk, dat heeft wel met keuzes te maken.

    (...)

    een mens blijft een mens en sommigen kunnen niet goed overweg met elkaar, wat uitloopt op vriendschappen die uiteindelijk tot een eind komen.
    En oudere mensen dan? die niemand meer hebben?

    x
    Nah, nieuwe vrienden zoeken. Ik vind vrienden het allerbelangrijkste, als dat weg is als ik oud ben hoeft het niet meer voor mij. Dan mag god mij komen halen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    wat is geluk volgens jou? x.x

    x

    Geluk is voor elk persoon anders, voor mij is het familie en vrienden, dat is wel mijn grootste geluksbron. Kleine dingetjes tellen ook mee in geluk, het weer bijvoorbeeld.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    Als liefde het belangrijkste is en er is geen liefde op de wereld, zoiu dat dan gelijk betekenen dat er geen mensen zijn?
    Zou een doel dat niet aanwezig zou zijn de héle mensheid wegvagen?

    liefde is volgens mij geen doel, dat is haat tog ook niet? sommigen leven op haat hoor dus geen goed antwoord x.x

    x


    It's just me hunney

    (...)

    jha x.x volgende vraag voor u..
    wrm denk je dat wij bestaan?

    x
    Ik denk, dus ik besta.
    goeie quote.


    Niet geschoten is altijd mis..