• Ik denk dat ik weer verliefd ben, en het voelt HEERLIJK!! ;D


    Wie van jullie is er nog meer verliefd? ^^


    x



    Ps: Op iemand uit real life dit keer!


    Scream for mercy!

    Ja heel miss,
    en ik wil het niet --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    Mijn moeder weet het wel en doet er niks mee.
    Het is mijn stage leraar. Maar dat mag toch niet? Of wel?
    En kapper, hmm, je moet gewoon zo verliefd mogelijk als je in de stoel zit kijken. En anders hem gewoon een brief schrijven en de ballen hebben om hem dan ook weer onder ogen te komen.


    Ik zie hem elke dag O.O En dan kijk ik altijd extreem hard naar binnen, meestal merkt hij dat wel maar als hij kijkt kijk ik altijd weg >< Domme kip dat ik ben. Hij's echt woow o.o En die brief was ik vanplan te posten als hij er nog niet was en dan afwachten of zo (':
    Hmm, met een stage leraar? Nee, dat mag niet ^^ Maar als hij je geen stage meer geeft wel (:
    Mijn moeder is daar heul irritant in. Zij wás de enige die het wist en nu weet ondertussen mijn zus het ook al --'

    Nop, maar d'r is er wel 1 op mij. O-o


    Dat is toch niet zo raar? Er zijn er ook wel aantal op mij, daar moet je juist blij mee zijn! =]


    x


    Scream for mercy!

    gefeliciteerd!!!!!!


    Bedankt! (baby)


    x


    Scream for mercy!

    Oohja! Ik heb twee mensen die smóór op mij zijn. Twee jongens van evenoud als mij, maar ze spelen nog tikkertje etc op de speelplaats van het middelbaar. Uchs ><

    Ja, al een half jaar:X:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik, denk ik..:$


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.