• Ik denk dat ik weer verliefd ben, en het voelt HEERLIJK!! ;D


    Wie van jullie is er nog meer verliefd? ^^


    x



    Ps: Op iemand uit real life dit keer!


    Scream for mercy!

    ik ben echt heel erg verliefd en denk ik ook obsessed en stalkerig x]. mr ach hij stalkt mij ook oO,,ik heb eigenlijk nog nooit zulke gevoelens voor een jongen gehad x]


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Ik ben verliefd, maar ik weet z'n naam niet --

    Liefde is kak. je kunt ni eten,je kunt niet helder na denken. En je loopt kei blij

    (...)
    Ik ken het>.<


    Da's echt dikke kak en het is mij momenteel helemaal aan het verteren. Ik zeg het je: Da's niet echt zónder pijn.

    Ik ben niet verliefd:Y)


    I am an idiot, I move.

    (...)

    Da's echt dikke kak en het is mij momenteel helemaal aan het verteren. Ik zeg het je: Da's niet echt zónder pijn.

    Heb je het hem dan verteld?


    Music is the new sex

    (...)
    Heb je het hem dan verteld?


    Euh neen. Dat durf ik niet >_< Ik ga zo eenkeer bij iemand aankloppen die al wérkt en zeggen: Hoi, ik ben smoor op jou. Like, ik dacht gisteren [/toen ik slaapdronken was] om een brief naar hem te schrijven :'D Hallo Annelies, kom terug naar de aarde alsjeblieft.

    *steekt vinger op*
    hartstikke verliefd! :Y)


    dream, dare, fly!

    Ik.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ben verliefd ,
    maar weet niet of het wederzijds is , enyaa ik ben nogal een schijtzak die dat al niet durft te zeggen enzo..;


    Gilles (ll)

    (...)

    Euh neen. Dat durf ik niet >_< Ik ga zo eenkeer bij iemand aankloppen die al wérkt en zeggen: Hoi, ik ben smoor op jou. Like, ik dacht gisteren [/toen ik slaapdronken was] om een brief naar hem te schrijven :'D Hallo Annelies, kom terug naar de aarde alsjeblieft.

    Ik heb het mijn beste vriendin verteld. En die vind dat ik hem een mailtje moet schrijven. Maar ik ben bang dat ie me te jong vind. Of helemaal niet leuk.
    Geloof me, ik weet hoe jij je voelt.


    Music is the new sex

    Ik Ben verliefd..spijtig genoeg -_-


    Imperfection Is Beautiful

    No to war, yes to love!


    History is not hatred.

    (...)
    Ik heb het mijn beste vriendin verteld. En die vind dat ik hem een mailtje moet schrijven. Maar ik ben bang dat ie me te jong vind. Of helemaal niet leuk.
    Geloof me, ik weet hoe jij je voelt.


    Ghehe, mijn moeder vind dat ik er verschrikkelijk verliefd uit zie >_< Ik wil niet dat zij het weet, dát is pas verschrikkelijk. Want dan gaat ze dat overal rondbazuinen O.O
    Maarrgoed, het is mijn kapper waar ik iets voor voel, like stupid kid dat ik ben --'

    (...)

    Ghehe, mijn moeder vind dat ik er verschrikkelijk verliefd uit zie >_< Ik wil niet dat zij het weet, dát is pas verschrikkelijk. Want dan gaat ze dat overal rondbazuinen O.O
    Maarrgoed, het is mijn kapper waar ik iets voor voel, like stupid kid dat ik ben --'

    Mijn moeder weet het wel en doet er niks mee.
    Het is mijn stage leraar. Maar dat mag toch niet? Of wel?
    En kapper, hmm, je moet gewoon zo verliefd mogelijk als je in de stoel zit kijken. En anders hem gewoon een brief schrijven en de ballen hebben om hem dan ook weer onder ogen te komen.


    Music is the new sex