• Mensen die zeggen dat mensen die donker zijn of toevallig turks of marokkaans zijn meteen slechte mensen zijn.

    Mijn neef is half turks en er is niks mis met hem hij is fcking aardig

    Mijn neefje en nichtje zijn half antilliaans is daar wat mis mee?! Het zijn fcking lieve kinderen? ik word gek van mensen die me raar aankijken als ik ze vertel dat mijn famillie deels buitenlands is,ik word gek van sommige mensen die zeggen dat elke buitenlander dood moet..

    zulke dingen doen mij pijn weetje..


    ik heb niks meer te zeggen.

    Mensen weten wel waarom ik dit topic maak maar ik ben het zo fcking zat

    Ik ben eht zat dat mensen mijn famillie pijn doen,ze uitschelden of uitlachen ik ben het fcking zat..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Het is ook heel erg moeilijk om dat niet te denken. (ik weet dat dit ene beetje stom klinkt maar) Als je ooit als klein kind bent aangevallen door een hond, dan ben je ook gelijk voor alle honden bang, ook al was het maar 1 hond die jou aanviel.


    Goed uitgelegt, zo had ik het niet kunnen verwoorden. En ik ben het met je eens dus ;D


    x


    Scream for mercy!

    Ik zie buitenlanders op gebied van hoe ik ze behandel niet anders dan Nederlanders. Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands en er zijn een hoop namen naar me gegooid. Op den duur word je er immuun voor. Me er alsmaar kwaad over maken heeft geen zin, daar heb ik alleen maar mezelf mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, ik zie geen verschil tussen mensen met een kleur&zonder?
    We zijn allemaal mensen, dus ik snap niet dat er problemen zijn --'


    Protège moi de mes désirs.

    Ik bedoel er zijn nog maar weinid HOllanders die helemaal hollands zijn wnt er zit meestal ook duist frans what ever!
    vaag hoor:O maar ik ben van alles egt van alles maar ik ben nooit gediscrimineerd eigenlyk maar mijn zus discrimineerd wel vooral negers.
    ik val niet op negers alleen op blanken maar Als mijn zus me met een neger of halve neger zou zien volegnsmij was ik dan haar zusje niet meer hoor:O

    Het is gewoon: Als één Marokkaan of Turk zoiets doet ga je meteen al die anderen ook verafshuwen, Nini. Ik zeg niet dat ik jou familie verafschuw of zo maar als zoiets gebeurt met je zus, nicht of eender wie ga je al die mensen over dezelfde kam trekken.